Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6-1 til PSV, helt fortjent. Han spilte ganske bra, men det var jeg også. Det kan ikke sies samme om laget mitt, de tullet fælt. IDIOT lag, det har gjort meg veldig irritert. De gjør det motsatte av det jeg ønsker å spille. Ustabilt lag, knappene mine funket ikke og en god del lagg. Så jeg gadd ikke å spille andre kamp akkurat nå, det tar vi senere.

 

Kudos til PSV :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Leda 6-1 over andrebjorn (Fox) i første kampen når forbindelsen brøt etter 89 min. Vil du spille det siste minuttet eller sier vi 6-1?

 

Er klar nå kriss.

 

Edit: Og JA, det lagga!!!

Edit: Spillet frøs to ganger på rad når jeg prøvde å akseptere kriss. Prøver igjen.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Kriss 3 - 0 PSV (Carvalho rødt kort)

 

Kriss 5 - 0 PSV (Essien rødt kort)

 

Kontroller begge kampene greit. PSV har lite sjanser og ejg burde kanskje scort litt mer (kom aleine med keeper en del ganger og prøvde å finte, men spilleren ville jo ikke gjøre finten :p)

 

Merket i slutten av 2. kampen at du brukte Carvalho, du skulle egentlig ikke det, men jeg gadd ikke si ifra siden jeg ledet så klart :)

 

Takk for kampene :)

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

trust47 3 - 0 Wisbatov

 

Ganske god kontroll på denne kampen, Wis hadde en god sjanse når det var 1-0, men det kom rett fra goal kick så.. Ellers så er Wis ultra offensiv etter 2-0 og tar ut keeper mye osv en del, så jeg kunne sikkert puttet 4-5 mål, men det var ikke akkurat noe jeg prøvde å gjøre heller.

 

Takk for kampen.

 

Aunmar, any chance at det blir noe da? Er med nå.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ikke slått deg først, Wisbatov. Er sikker på at hvis du hadde tatt meg i kampene isted, så ville du gått inn med et helt annet utgangspunkt i mesterskapet mot tc47. Men men, ingen vits å gråte over spilt melk - slik som jeg fikk lære på den harde måten denne fredagen. Lenge til neste turnering, herremenn? :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle ikke slått deg først, Wisbatov. Er sikker på at hvis du hadde tatt meg i kampene isted, så ville du gått inn med et helt annet utgangspunkt i mesterskapet mot tc47. Men men, ingen vits å gråte over spilt melk - slik som jeg fikk lære på den harde måten denne fredagen. Lenge til neste turnering, herremenn? :)

Semi-finalene starter til helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...