Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, 1-1 var første (og eneste så langt) kampen mellom meg og Wis. Andre skal spilles i morgen. Så det er helt riktig at jeg har spilt 7 kamper, og at Wis har spilt 9.

Da henger jeg med :) Jeg har hele tiden trodd at dere hadde spilt to kamper, og at det var den andre kampen som skulle spilles om igjen. Ettersom dere ble enige om å ikke spille kampen om igjen allikevel har jeg ikke helt forstått hvorfor dere gjentatte ganger har avtalt tidspunkt å spille den andre kampen på :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

monsterboy456 - holydiver

1-8

5-2

 

Første kamp går rett til helvete. Spillerne mine gir selvfølgelig opp på 1-4, og etter det er det umulig å stå imot.

Andre kamp går litt bedre, men om jeg hadde kunnet lobbetrikset til holydiver hadde jeg vunnet 8-2.

 

gg

Lenke til kommentar

Ikke vondt ment, men det der er rimelig tåpelig og samtidig angriper du integriteten til samtlige andre i Gruppe A-1. Det er jo all i hovedsak svært rart om du blir blant de to beste med 14 poeng, selv om jeg ikke skulle ta poeng mot tc. Det er bare Steen_Jadd som ikke har mulighet til å få flere poeng enn deg. Aunmar (Aunron) kan få 12 poeng med 4 seire da vil han stå med 19 poeng. tc har 9 poeng å spille for og har allerede 11, en seier og en uavgjort på tre kamper vil sende han forbi deg. Monster må nok i realiteten ha 5 poeng. Jeg vil være forbi deg med et poeng/uavgjort mot tc. Det er rimelig sannsynlig at du havner utenfor de to som går videre.

 

Det kan faktisk meget vel ende slik:

Monsterboy 22

Tc47 18

Jgiggs 15

Holy Diver 14

Auron 7

Steen Jadd 5

Lenke til kommentar

Jeg kan spille.

 

Logger på nå.

 

 

 

Edit;

 

Alt-Ctrl 0 - 2 Kozybear

Alt-Ctrl 3 - 1 Kozybear

 

To fine kamper, følte jeg hadde rimelig god kontroll bakover i begge kampene egentlig. Selv om du hadde latterlig mange avslutninger i den første, men 80% av de var vel fra 30 meter og ut :p

Første målet ditt er klassisk Fifa, midtstopperen min bryster ned ballen på corneren din og legger den perfekt til rette for deg. Kunne fort endt med seier for meg i den kampen, hadde jeg bare trykket på skyteknappen når jeg kunne ...

 

Andre kampen synes jeg hadde full kontroll på.

 

Edit: Takk for kampene forresten :)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...