Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Daniel, få deg på nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser Rufu er i to grupper, kan være det er det eneste problemet. Får håpe på det. God innsats ellers Steen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Ser jeg ble taktisk plassert nederst på tabbel'n. Sikkert lik så greit, kan ikke komme lengre ned ivertfall. PS: Må jeg Add'e abs alle i gruppen? Usikker om jeg vil pimpe vennelista til en slik grad. Endret 12. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Gruppe B,noen som vil spille idag,eller nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser jeg ble taktisk plassert nederst på tabbel'n. Sikkert lik så greit, kan ikke komme lengre ned ivertfall. PS: Må jeg Add'e abs alle i gruppen? Usikker om jeg vil pimpe vennelista til en slik grad. Har addet deg, så du bør godta meg. Kan du spille nå? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor er ikke jeg der? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor er ikke jeg der? :O Fordi du er Norsk. Latias: Ja, får vel bare reise meg da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor er ikke jeg der? :O Gruppe C, du står der. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ser Rufu er i to grupper, kan være det er det eneste problemet. Får håpe på det. Takker for innspillet. Jeg plasserte Rufu i to grupper og glemte helt ut Holy_Diver. Etter en trekning mellom de to havnet holy_diver i gruppe C og Rufu i gruppe D. Merker at jeg lett overser slike ting når jeg selv er ansvarlig. Er dermed greit at jeg har 23 andre som passer på meg Kan igjen minne om at alle er ansvarlige for at deres egen informasjon på tabellen er riktig! Jeg vil naturligvis føre opp alle resultater, men det er fort gjort å gjøre en glipp. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ok, men jeg min PSN er "holy_diver92", ikke holy diver hvis noen skulle lure Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg vil spille nå. GRUPO C! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ok, men jeg min PSN er "holy_diver92", ikke holy diver hvis noen skulle lure Jeg er selv klar over det. Men jeg skriver som regel ikke opp hele PSNen. Gjør den noe enklere på tabellen til tider. PSN adressen til samtlige deltakere står i føste post. Jeg vil spille nå. GRUPO C! Jeg er klar nå! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg kan sannsynligvis spille senere i kveld. Gruppe C. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg kan vel ta noen kamper senere i kveld gruppe B Og vi møtes igjen Kriss Ser for meg Kriss, meg og Wisbatov på de tre øverste plassene, men hadde bare vært morsomt om noen vil overraske. Alt. 2 var helt klart best Steen Endret 12. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Dere, i gruppe A, kan gjerne sende pm hvis dere har lyst å spille ikveld Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg kan vel ta noen kamper senere i kveld gruppe B Og vi møtes igjen Kriss Ser for meg Kriss, meg og Wisbatov på de tre øverste plassene, men hadde bare vært morsomt om noen vil overraske Er det som er så spennende når nye brukere blir med. En vet aldri hvor spilleren står! Grandi0sa overrasket mange med sin seier i forrige cup, hvor mange så på ham som en underdog gjennom hele turneringen Lenke til kommentar
Kozybear Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen som kan game i gruppe D? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Dere, i gruppe A, kan gjerne sende pm hvis dere har lyst å spille ikveld Okay. Skal spille mot Daniel først, og så skal jeg spise. Om en time kanskje. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg kan vel ta noen kamper senere i kveld gruppe B Og vi møtes igjen Kriss Ser for meg Kriss, meg og Wisbatov på de tre øverste plassene, men hadde bare vært morsomt om noen vil overraske. Alt. 2 var helt klart best Steen Jeg skal kjempe om 4 plassen:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Han overraska meg også veldig Steen. Trodde jeg hadde seieren i min hule hhånd etter 5-3 i første kamp, og han sjokka meg nesten når jeg ble rundspilt og tapte 5-1 i kamp to. Håper bare alle de nye er aktive og husker at de er med i cupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå