Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er usikker på om det blir noe spilling på meg i dag. Kan være jeg blir med litt tidlig på kvelden, men må se an formen. Er fortsatt litt sliten etter turen.

 

Til Tc og Wisbatov: Angående den kampen deres hvor det var så mye lag, så sa jeg at dere kunne spille den om igjen hvis dere ønsket. I øyeblikket virker det som dere har tenkt å spille kampen om igjen. Men jeg ble litt usikker da det tidligere ble skrevet "jeg må bare se an om jeg trenger poengene". Jeg godtar ikke at dere ser an om dere trenger poengene før dere avgjør om dere spiller eller ikke. For meg har det lite betydning ettersom jeg er så gost som ute uansett. Men den kampen kan få stor betydning for andre spillere, og jeg ønsker at det skal være rettferdig for alle. Alt jeg ønsker er at dere sier ifra om dere skal spille kampen om igjen eller ikke. Hvis dere skal spille den om igjen så sletter jeg den siste kampen deres. Hvis ikke forblir tabellen uendret.

Lenke til kommentar

Er usikker på om det blir noe spilling på meg i dag. Kan være jeg blir med litt tidlig på kvelden, men må se an formen. Er fortsatt litt sliten etter turen.

 

Til Tc og Wisbatov: Angående den kampen deres hvor det var så mye lag, så sa jeg at dere kunne spille den om igjen hvis dere ønsket. I øyeblikket virker det som dere har tenkt å spille kampen om igjen. Men jeg ble litt usikker da det tidligere ble skrevet "jeg må bare se an om jeg trenger poengene". Jeg godtar ikke at dere ser an om dere trenger poengene før dere avgjør om dere spiller eller ikke. For meg har det lite betydning ettersom jeg er så gost som ute uansett. Men den kampen kan få stor betydning for andre spillere, og jeg ønsker at det skal være rettferdig for alle. Alt jeg ønsker er at dere sier ifra om dere skal spille kampen om igjen eller ikke. Hvis dere skal spille den om igjen så sletter jeg den siste kampen deres. Hvis ikke forblir tabellen uendret.

Jeg synes kampen skal slettes, den har mye å gjøre for meg. Det må være fair da... :p

 

 

 

Monsterboy, kamp ikveld?

Endret av Norsk
Lenke til kommentar

Er usikker på om det blir noe spilling på meg i dag. Kan være jeg blir med litt tidlig på kvelden, men må se an formen. Er fortsatt litt sliten etter turen.

 

Til Tc og Wisbatov: Angående den kampen deres hvor det var så mye lag, så sa jeg at dere kunne spille den om igjen hvis dere ønsket. I øyeblikket virker det som dere har tenkt å spille kampen om igjen. Men jeg ble litt usikker da det tidligere ble skrevet "jeg må bare se an om jeg trenger poengene". Jeg godtar ikke at dere ser an om dere trenger poengene før dere avgjør om dere spiller eller ikke. For meg har det lite betydning ettersom jeg er så gost som ute uansett. Men den kampen kan få stor betydning for andre spillere, og jeg ønsker at det skal være rettferdig for alle. Alt jeg ønsker er at dere sier ifra om dere skal spille kampen om igjen eller ikke. Hvis dere skal spille den om igjen så sletter jeg den siste kampen deres. Hvis ikke forblir tabellen uendret.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Jeg minner om fristen for mellomspillet er satt til 19/03 som er onsdag neste uke. Ser at det er mange som fortsatt ikke har kommet i gang. Satser på aktivitet i helga.

19. er fredag.

 

Norsk: Usikker på om jeg blir hjemme utover kvelden. Mulig jeg dukker opp, men jeg kan ikke love noe.

Lenke til kommentar

Jeg minner om fristen for mellomspillet er satt til 19/03 som er onsdag neste uke. Ser at det er mange som fortsatt ikke har kommet i gang. Satser på aktivitet i helga.

19. er fredag.

 

Norsk: Usikker på om jeg blir hjemme utover kvelden. Mulig jeg dukker opp, men jeg kan ikke love noe.

Det stemmer at det er en fredag. Gikk litt fort da jeg så på kalenderen :)

Lenke til kommentar

Du leste forresten feil tidligere også, Steen. :p Jeg skrev "må se an om jeg trenger tre poeng eller kanskje bare ett for å gå videre" når det gjaldt vår aller siste kamp. Tc skrev tidlig at han ikke ville spille den første om igjen, og det var helt ok for meg. :)

 

@Tc47: Jeg vil ikke spille kampen min mot deg i dag, fordi jeg brukte hele gårsdagen på å spy etter å ha spist "Dagens rett" i kantina, men kanskje jeg orker i morgen. Haha ;)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...