Jørgen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tror du må vente i et kvarter. Tc ligger nok å titter på Paradise Hotel til 22.30 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg kan dessverre ikke nå, avtalt gaming med en kompis. Men kanskje enda litt senere i kveld hvis du kan? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Termo, har du tatt deg en liten ferie? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Er usikker på om det blir noe spilling på meg i dag. Kan være jeg blir med litt tidlig på kvelden, men må se an formen. Er fortsatt litt sliten etter turen. Til Tc og Wisbatov: Angående den kampen deres hvor det var så mye lag, så sa jeg at dere kunne spille den om igjen hvis dere ønsket. I øyeblikket virker det som dere har tenkt å spille kampen om igjen. Men jeg ble litt usikker da det tidligere ble skrevet "jeg må bare se an om jeg trenger poengene". Jeg godtar ikke at dere ser an om dere trenger poengene før dere avgjør om dere spiller eller ikke. For meg har det lite betydning ettersom jeg er så gost som ute uansett. Men den kampen kan få stor betydning for andre spillere, og jeg ønsker at det skal være rettferdig for alle. Alt jeg ønsker er at dere sier ifra om dere skal spille kampen om igjen eller ikke. Hvis dere skal spille den om igjen så sletter jeg den siste kampen deres. Hvis ikke forblir tabellen uendret. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg minner om fristen for mellomspillet er satt til 19/03 som er onsdag neste uke. Ser at det er mange som fortsatt ikke har kommet i gang. Satser på aktivitet i helga. Endret 12. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg kan spille i kveld og i helga B-2. Send en PM på forumet, er ikke alltid jeg er på PSN. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har vært lite aktivitet åp meg i det siste, har vært syk denne uken. Regner med å være frisk i morgen, så er med å spille litt i helgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vi spiller ikke den første kampen om igjen Steen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 I kveld kan jeg få til de to kampene mine mot en av dere i A2 eller så er jeg med i morgen også. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 I kveld kan jeg få til de to kampene mine mot en av dere i A2 eller så er jeg med i morgen også. Tror ikke msivers er med fra gruppe B-1:P Jeg har bare mot han igjen;) Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Er usikker på om det blir noe spilling på meg i dag. Kan være jeg blir med litt tidlig på kvelden, men må se an formen. Er fortsatt litt sliten etter turen. Til Tc og Wisbatov: Angående den kampen deres hvor det var så mye lag, så sa jeg at dere kunne spille den om igjen hvis dere ønsket. I øyeblikket virker det som dere har tenkt å spille kampen om igjen. Men jeg ble litt usikker da det tidligere ble skrevet "jeg må bare se an om jeg trenger poengene". Jeg godtar ikke at dere ser an om dere trenger poengene før dere avgjør om dere spiller eller ikke. For meg har det lite betydning ettersom jeg er så gost som ute uansett. Men den kampen kan få stor betydning for andre spillere, og jeg ønsker at det skal være rettferdig for alle. Alt jeg ønsker er at dere sier ifra om dere skal spille kampen om igjen eller ikke. Hvis dere skal spille den om igjen så sletter jeg den siste kampen deres. Hvis ikke forblir tabellen uendret. Jeg synes kampen skal slettes, den har mye å gjøre for meg. Det må være fair da... Monsterboy, kamp ikveld? Endret 12. mars 2010 av Norsk Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Er usikker på om det blir noe spilling på meg i dag. Kan være jeg blir med litt tidlig på kvelden, men må se an formen. Er fortsatt litt sliten etter turen. Til Tc og Wisbatov: Angående den kampen deres hvor det var så mye lag, så sa jeg at dere kunne spille den om igjen hvis dere ønsket. I øyeblikket virker det som dere har tenkt å spille kampen om igjen. Men jeg ble litt usikker da det tidligere ble skrevet "jeg må bare se an om jeg trenger poengene". Jeg godtar ikke at dere ser an om dere trenger poengene før dere avgjør om dere spiller eller ikke. For meg har det lite betydning ettersom jeg er så gost som ute uansett. Men den kampen kan få stor betydning for andre spillere, og jeg ønsker at det skal være rettferdig for alle. Alt jeg ønsker er at dere sier ifra om dere skal spille kampen om igjen eller ikke. Hvis dere skal spille den om igjen så sletter jeg den siste kampen deres. Hvis ikke forblir tabellen uendret. Endret 12. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Følg med, Steen. Vi spiller ikke den første kampen om igjen Steen. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg minner om fristen for mellomspillet er satt til 19/03 som er onsdag neste uke. Ser at det er mange som fortsatt ikke har kommet i gang. Satser på aktivitet i helga. 19. er fredag. Norsk: Usikker på om jeg blir hjemme utover kvelden. Mulig jeg dukker opp, men jeg kan ikke love noe. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg minner om fristen for mellomspillet er satt til 19/03 som er onsdag neste uke. Ser at det er mange som fortsatt ikke har kommet i gang. Satser på aktivitet i helga. 19. er fredag. Norsk: Usikker på om jeg blir hjemme utover kvelden. Mulig jeg dukker opp, men jeg kan ikke love noe. Det stemmer at det er en fredag. Gikk litt fort da jeg så på kalenderen Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Følg med, Steen. Vi spiller ikke den første kampen om igjen Steen. Nå forstår jeg ingenting. Det er jo akkurat det samme innlegget som jeg skrev tidligere i dag. Kan ikke huske at jeg skrev det siste innlegget! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du leste forresten feil tidligere også, Steen. Jeg skrev "må se an om jeg trenger tre poeng eller kanskje bare ett for å gå videre" når det gjaldt vår aller siste kamp. Tc skrev tidlig at han ikke ville spille den første om igjen, og det var helt ok for meg. @Tc47: Jeg vil ikke spille kampen min mot deg i dag, fordi jeg brukte hele gårsdagen på å spy etter å ha spist "Dagens rett" i kantina, men kanskje jeg orker i morgen. Haha Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kan spille kampene mine i løpet av dagen Monsterboy og Tc. Bare å si ifra hvis det passer Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gruppe: B-1 Send meg en PM og legg meg til på PSN (RuFu87) så avtaler vi kamper.. Jeg kan stort sett hver dag hvis avtalt sånn ca. på forhånd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er kanskje med på games etter Arsenal-kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå