Kriss^ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Håper jeg kan bli feridg med gruppen denne uken. Neste uke har vi masse tentamener Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kom igjen, B1. Jeg gidder ikke å vente til siste dag. Når kan du i dag (Tirsdag)? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kom igjen, B1. Jeg gidder ikke å vente til siste dag. Når kan du i dag (Tirsdag)? Jeg kan etter 16.00;) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tror vi drøyer kampene våre, tc. Jeg har mye å gjøre frem til helgen og har egentlig litt lyst til å se an om jeg trenger 3p eller kanskje bare 1p for å gå videre. Det blir spennende å se om gruppen blir så jevn at jeg kan gå videre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 KampeN vår. Men OK. Monsterboy da?.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha skriveleif . Jeg vil komme med et råd til en del i alle grupper enn A-1. Det lønner seg i høy grad og ikke drøye med å spørre om kamper, legge til på PSN og gjøre en innsats for å få spilt kampene sine. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 KampeN vår. Men OK. Monsterboy da?.. Gidder ikke BAP, for å si det veldig enkelt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Men vi må jo prøve ranked først da? Altså, hvis ikke det fungerer da MÅ vi jo ta BAP? Simple as that? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vet det må være ranked, men er det ikke bedre med unranked enn BAP? BAP er jo bare lagg, i tillegg virker det som at det ikke er noe friksjon på banen. Ganske irriterende måte å spille kamper på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ja, men vet ikke helt om unranked gjør noe forskjell. Har trening nå til 19.30, etter det og før CL hadde vært bra. Sjekker innom senere monsteroy, så kan vi prøve unranked. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hamit 1-2 Autzen Autzen 0-3 Hamit Takk for kampene;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Autzen, kan spille i morgen etter 12. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hamit 1-2 Autzen Autzen 0-3 Hamit Takk for kampene;) Takk for kampene. Ble dessverre en del lagging. Latias, jeg kan nok spille i 16:00 tiden. Endret 9. mars 2010 av Autzen Lenke til kommentar
fredes Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har vært på i hele kveld, jeg. Kan prøve en kamp nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) fredes 4 - 0 trust47 Hehehe, resultatet lyver en deeel, hadde litt mer av ballen, like mange skudd, og på en vanlig dag hadde jeg scoret 3-4 lett. Men jeg gjorde en stor tabbe for 1-0 målet, og da raknet det bare for meg og jeg slapp inn 2 og 3 rett etter. Etter det hadde jeg flere og flere sjanser før en kontring kom i andre omgang der Villa chippet over keeper. Ah, tar man ikke sjanser går det sånn. Takk for kampen da. Endret 9. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå