steen_jadd Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Vi kan ta kampene nå tc. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, jeg så det. Jeg mener egentlig at første kamp hadde så utholdelig lagg at for min del kunne vi like godt spilt den på nytt også hvis det var greit for både deg og Steen, det var ikke fotball. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, jeg så det. Jeg mener egentlig at første kamp hadde så utholdelig lagg at for min del kunne vi like godt spilt den på nytt også hvis det var greit for både deg og Steen, det var ikke fotball. Det får være opp til dere om dere synes kamper var fair eller ikke. Hvis kampen var preget av så mye lag som dere tilsier så skal jeg godta at kampen spilles på ny så lenge begge parter ønsker det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Får tenke litt på det, sier ifra senere Wis. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg quittet tc ettersom det lagget utrolig mye helt fra starten av. Tror bare vi drøyer til jeg kommer hjem igjen til helgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det var 10x verre mot Wis, Steen, hehe. Men ja, det var lag. Jeg spilte helt fint mot Holy Diver eller whatever i går ihvertfall, og 3-4 kamper til online. Så jeg vet ikke jeg. Aunmar da? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det var 10x verre mot Wis, Steen, hehe. Men ja, det var lag. Jeg spilte helt fint mot Holy Diver eller whatever i går ihvertfall, og 3-4 kamper til online. Så jeg vet ikke jeg. Merkelig hvordan det varierer i lagget til tider. Husker at det lagget noe sykt i vår forrige finale. Ønsker ikke noe reprise på det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gidder ikke FIFA nå. Forbanna 20" kasse-tv hvor jeg ikke ser radaren eller noen ting. PS3'en ligger i en bag i tillegg. Tipper jeg drøyer mine kamper så lenge som mulig, om jeg skal ha en sjanse spillemessig i mine gjenværende kamper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det husker jeg godt jeg og. Helt utrolig ekkel kamp ja. Og ja, veldig irriterende med lagget og spesielt hvor mye det varierer fra tid til annen. Uff aunmar, ok. Tror vi lar den stå som 1-1 Wis btw, vant jo to første så må nesten tenke litt taktisk kanskje. Vi prøver igjen senere i kveld da Wis. Aunmar og Steen, da spiller jeg mot dere i helgen eller noe. Monsterboy, vi kan ta kampene når som helst hvis du er klar. Men vi må jo kanskje ta BAP, hehe. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Den er grei, tror nesten det er litt lurt av deg å tenke taktisk nå () for jeg har vært i form i det siste og blitt 2x den avslutteren jeg var Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Får håpe dere ikke inngår samarbeid her da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kom igjen, B1. Jeg gidder ikke å vente til siste dag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er overhodet ikke i form for tiden, så jeg orker ikke å spille med A-2 før den bedrer seg. Vi får se utover i uka hvordan drt utvikler seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Anyone? Monsterboy? Klar etter ca. 21.15. Endret 8. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skal du ikke se Paradise Hotel? Du var ganske engasjert i fjor, dersom jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Haha damn, begynner det i dag? OK da, kanskje jeg skal sjekke det ut, haha. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kom igjen, B1. Jeg gidder ikke å vente til siste dag. Enig;) Når går fristen ut? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fredag 19.03. Håper det ikke blir samme situasjon som forige gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå