Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er über. Fint om man skal kontre en tulling som mener litt for mye usaklig om kamper. :!: Det er über. Fint om man skal kontre en tulling som mener litt for mye usaklig om kamper. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) trust47 1-0 Holy_diver Holy_diver 0-2 trust47 Takk for kampene. Følte jeg hadde alt av ballen egentlig, og at du ble med mest på kontringer. Skummelt frispark hadde du, men det frisparket kom av ingenting uten at jeg en gang taklet så hadde vært litt ufortjent. Wis, steen, auron (og monsterboy, blir det seriøst BAP?? ) med i morgen kveld. Endret 7. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 trust47 1-0 Holy_diver Holy_diver 0-2 trust47 Nå er nok jeg ute av cupen, du var veeeeeeldig passiv... Takk for kampene Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hehe, vel, det var første kampene jeg har spilt av FIFA på en stund, hadde vinterferie og kom hjem i går. Følte at jeg måtte safe litt til tider, spesielt i første kampen. Også måtte jeg passe litt ekstra på Eto'o, hehe. Endret 7. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal finne tid til deg i kveld, sukkerklumpen Flott at du vinner kampene dine, for min del kan du gjerne vinne alle bortsett fra de to mot meg for da går jeg kanskje videre :!: Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 B-1,noen som vil ikveld? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tc, når vil du spille i kveld? Sjekker innom litt senere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kan egentlig spille nå, si ifra du. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 A-2, noen som er keen å spille idag kl 6? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er klar nå, tc. Svar innen fem minutter så kan jeg spille hvis ikke kaster jeg meg over leksene Lenke til kommentar
tommis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er klar nå, tc. Svar innen fem minutter så kan jeg spille hvis ikke kaster jeg meg over leksene er klar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Wis, det lagger ikke sånn mot noen som helst andre her på forumet! Hva skjer?! 1-0 til meg, 75 min. Vi kan ta ferdig denne kampen, også ta den andre kanskje senere i kveld. ALTFOR mye lagg, seriøst.. Sikker på at broren din ikke laster ned noe eller noe? Spille første 15 min av en ny kamp eller noe Wis? Endret 8. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vi kan godt spille første 15 av ny kamp, ja, men la meg prøve å fikse nettet her. Det er det som er merkelig for i utgangspunktet ser alt tipp topp ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Huff. Sjekk på www.speedtest.net at alt er vanlig av hastighet osv. Men bare inviter meg til kamp du, også tar vi 15 min. Sitter her klar. Endret 8. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Huff, det ble 1-1 i første kamp etter jeg sentrer tilbake til keeper men pga JÆVLA lag når jeg trykker runding 4 ganger klarerer han ikke. Så ja, da ble det 1-1. Tar ikke andrekampen nå Wis, klarer ikke spille sånn, helt fucked. Men vi kan godt ta denne kampen ferdig bare for "gøy" og for å se om lag blir bedre. trust47 1 - 1 Jgiggs Steen, spille nå? Endret 8. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 1 - 1, ja. Jeg er enig i at det er helt ræva, men følte nesten at jeg fortjente et mål etter at jeg ga bort det verste målet noensinne selv og hadde så utrolig mange sjanser i første, men det går jo omtrent ikke an å spille ball ordentlig, lagg lagg lagg hele veien. Vi kan spille senere i kveld, ja. Jeg begriper ikke hvorfor det er dårlig connection mellom oss nå for jeg laster hverken ned noe eller kjører noen programmer annet enn nettleseren på diskusjon.no. Vi får ta det i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg kunne jo ikke ta frispark og goal kicks hvis ikke du merket det. Måtte ta pause og da funket det av og til. Rett og slett umulig å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå