Kriss^ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Du skal spille mot meg Legg meg til på PSN! Endret 7. mars 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du skal spille mot meg Legg meg til på PSN! Men det var jo jeg som vant semien! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I B-sluttspillet ja. Her snakker vi A Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Holydiver\Norsk 8 - 6 Steen_Jadd Holydiver\Norsk 3 - 1 Steen_Jadd Den første kampen var sinnsyk, dårlig forsvarsspill fra begge sider. Andre kampen var veldig jevn å resultatet ble som det ble, mange dårlige avslutninger alene mot keeper av steen, derfor vant nok jeg den også. Takk for kampene Endret 7. mars 2010 av Norsk Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg tapte den andre kampen mot Norsk 3-1. Sitter igjen og er litt oppgitt over at jeg ikke får med meg noen ting etter de to kampene. Takk for kampene Cupen er over for min del, og jeg spiller kun for æren i de fire siste kampene. Ser uansett frem til de siste kampene. Hvis de blir halvparten så morsomme som de fire kampene i dag så har jeg mye å se frem til, 16-19 på fire kamper taler for seg selv! Skal uansett bli godt å spille med lave skuldre fra start Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du skal spille mot meg Legg meg til på PSN! La deg til, vi kan godt ta en kamp nå Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du skal spille mot meg Legg meg til på PSN! La deg til, vi kan godt ta en kamp nå Seriøst? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du skal spille mot meg Legg meg til på PSN! La deg til, vi kan godt ta en kamp nå Seriøst? Ja Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Kompis på besøk, prøver ut BF osv. Pluss at jeg ikke har spilt FIFA i en uke, i morgen kveld er nok best. Kaaan hende jeg kan spille et par senere i kveld. Jeg kan ikke senere i kveld. Hvis du har tid på ettermiddagen i morgen tar vi dem da. Som sagt reiser jeg til England på tirsdag. Ettersom jeg har nå har spilt 6 av 10 kamper tar jeg det hele med ro og har god tid på mine resterende kamper. Jeg har tid til fifa fra fredag av igjen. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg køddet. Javel Bare godta venneforespørselen, så får vi ta dt en annen gang Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du må vente til cupen er ferdig og det begynner en ny en før du kan bli med. Vi kan sikkert ta en kamp en dag, men har ikke tid til mer spilling idag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Holy_diver 1-1 aunron Holy_diver 2-2 aunron Faens heading på undersiden av tverliggeren på slutten der. Tipper dette sørget for at jeg nok ikke går videre. Må ha flere seiere. Takk for kampene! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 holy diver 1 - 1 aunmar holy diver 2 - 2 aunmar Følte at du stjelte 2 poeng fra meg i første kampen :s Andre kampen var veldig grei, kunne gått begge veier, men du hadde en sinnsyk stor sjanse da du headet ballen i tvelligeren og på strek, trodde seriøst det var mål! Takk for kampene Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg sjekket kamprapporten på mail, og kampfakta tilsier egentlig ikke at jeg stjal noen poeng. Dine 5 mot mine 3 skudd på mål er ikke overlegent. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg følte det slik siden du scorte mål i rett før 90minutter Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Helt seriøst, det husket jeg ikke. Da skjønner jeg hva du mener. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skjer med å få kamprapporter på mail? Hva blir det neste? At de blir arkivert og lagret på PC'en? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå