ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvorfor det? Gjør bare spillet mer realistisk og gøy Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Så det er derfor jeg til stadighet møter en driblekåt Park utpå kanten der. Stusset litt over hvorfor så mange bruker han. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Live Update er feigt. Det går da begge veier. Sykt irriterende at spillere du ønsker å bruke blir dårligere. F.eks. liker jeg å bruke Hargreaves på backen, men kan bare glemme det med live update etterson han er skadet. Slik har det vært gjennom hele FIFA 10. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Neon i gruppe A-1 som kan spille utover kvelden? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Barcelona/Inter/Chelsea er alltid lag som er klart over de andre. Det er umulig å matche noen av disse lagene uten liveupdate. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Blir hele laget mye dårligere med live update, skrur jeg den bare av så er stats'en tilbake til standard Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Neon i gruppe A-1 som kan spille utover kvelden? Kan spille nå med en gang hvis du har tid Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvor og hvordan skaffer jeg meg 75 kroner til ¨kjøpe Livesesong 2.0? Bedre sagt, hvordan får man penger til PSN/FIFA. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hvor og hvordan skaffer jeg meg 75 kroner til ¨kjøpe Livesesong 2.0? Bedre sagt, hvordan får man penger til PSN/FIFA. Man må oppgi kortinformasjon på din PSN account. Deretter sier resten seg selv når du kjøper noe. Du må inn å endre på PSN accounten din, tror det er et alternativ som heter "oppgi kortinformasjon" eller noe lignende. Endret 7. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Har du tid nå tc? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg kan spille nå steen. Flott, slår på nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kompis på besøk, prøver ut BF osv. Pluss at jeg ikke har spilt FIFA i en uke, i morgen kveld er nok best. Kaaan hende jeg kan spille et par senere i kveld. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Er det mulig? Nok en ny målrik kamp, denne gangen mot Norsk. Han vinner 8-6! Tror jeg ødela mine egne sjanser for avansement her. jaja, uansett morsome kamper Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er relativt sykt. Spille nå, Norsk? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil såå gjerne deltaa!! Manutd !! Om det er mulig da ? :S PSN : Ipwn4fun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil såå gjerne deltaa!! Manutd !! Om det er mulig da ? :S PSN : Ipwn4fun Du kan få spille finalen. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Okaay Legger du meg til, ellr ? Endret 7. mars 2010 av deathshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå