Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå drømmer jeg at Steen kommer på og trekker gruppene i dag, slik at jeg får spilt noen kamper forhåpentligvis.

Tusen takk for at du har orket å holde dette gående forresten Steen, kudos til deg, husker selv hvilket ork det var å arrangere Supercup i de tidlige dagene av cupen.

Gruppene vil bli trukket i løpet av kort tid :)

Takker for rosen fra flere av brukerne. Er utrolig morro å arrangere cupen når det er såpass stor interesse :) Var redd for at cupen ville gå under da FIFA norge startet opp cuper og ligaer. Litt overraskende har det gått helt motsatt, interessen har bare økt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet ikke hva Fifa Norge(selv om jeg antageligvis kan gjette meg fram til svaret) er engang.

Faktisk ikke spilt fifa på siden sist helg, blir gøyt å ''ta det opp igjen''.

Ah, yes. Ros til Steen ja.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg ber om at alle leser gjennom denne posten!

Ettersom vi nå er 24 påmeldte er det en mulighet for å endre på oppsettet av cupen.

Så at det kom inn et forslag hvor de tre beste går videre. Da vil det ikke være mulig å spille cup ettersom vi da står med 12 spillere. Dermed fungerer verken 1/8-finaler eller 1/4-finaler. Jeg synes at det blir i meste laget med 1/8-finaler, ettersom 16 av 24 lag da går videre. Det vil da bli liten kamp om plassene i gruppespillet. Allikvel synes jeg to stykker videre fra hver gruppe er litt i minste laget når vi er såpass mange. Jeg ser for meg to alternativer.

Alternativ 1:

Det spilles 4 grupper med 6 lag i hver. De to beste går videre til kvartfinaler.

Alternativ 2:

Det spilles 4 grupper med 6 lag i hver. De tre beste i hver gruppe går videre til et mellomspill som består av to grupper på 6 lag i hver gruppe. Herfra går de to beste videre til semifinaler.

Jeg er åpen for innspill på hvordan oppsettet blir. Det som er klart er at det uansett vil bli spilt gruppespill med 4 grupper. Dette fordi jeg ønsker å komme i gang med cupen. Om noen sitter inne med andre forslag så kan det bli gjort endringer fra og med neste cup.

Det hadde som sagt vært fint å høre på hva folk ønsker. Jeg ser for meg at flertallet bestemmer hvordan oppsettet blir seendes ut. Gruppene vil forøvrig være klare litt over 17 en gang :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
1 heilt klart

Nei, da blir det tøffere å gå videre enn det er til vanlig!

Ja? bruker vel ikke å ha problem med det jeg vell? ;)

Kanskje ikke noe problem for deg, men det er faktisk noen som suger i Fifa her! :wee:

Daniel: Sorry, visste ikke at man ikke kunne være uenig med noen. Skal ikke skje igjen. :hmm:

Lenke til kommentar

Ettersom jeg selv favoriserer alternativ 2, og ser at flertallet av de andre også gjør det så velger jeg det oppsettet for denne cupen. Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg ikke ønsker at så mange skal ryke ut med en gang. Er morro å ha med noen ny videre inn i et mellomspill. I tillegg er nivået veldig høyt hos mange. Jeg mener dermed at et slikt mellomspill ikke vil ødelegge nivået. Den andre grunnen er at jeg synes det er spennende å prøve ut noen nytt. Liker ikke å kjøre cupen fast i det samme sporet gang på gang. Det gir et lite friskt pust i cupen at så mange nye er med og at vi kan gjøre noe nytt :)

Jeg gleder meg allerede til å se hvordan gruppene i mellomspillet blir seendes ut. Jeg ser for meg at nivået blir høyt og at det blir kjemping om å kapre semifinale plassene :)

Lenke til kommentar

Gruppene er trukket! :)

post-142804-1265991957_thumb.jpg

Er usikker på hvor lang tid en trenger på å spille gjennom kampene i gruppespillet. Jeg setter en foreløpig frist til 03/03 23:59. Det er to og en halv uke. Om det skulle vise seg å være vanskelig å gjennomføre for flertallet så vil jeg endre fristen.

Lykke til alle sammen!

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...