Vamos Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Prøvde firkant kontra sirkel, og må si jeg ble overrasket over hvor mye bedre det føltes. Chipen virker mye høyere og dupper veldig. Mye lettere å få den over keeperen så han ikke slår den bort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Vil si L1 og O er mer effektivt om du mestrer det skikkelig, L2 og firkant er en helt merkelig versjon av en chip..prøvd den mye i arenaen før, stod på 16meterstreken og gjorde det, og scoret hver gang, men det er kun fordi L2 og firkant "chippen" ikke har noe "powermeter" er kun en styrke på det... Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Da har jeg å z1ndr3 spilt Jeg vant kampene 2-0 og 6-3 Takk for kampene Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Da er jeg og nextlivee ferdigspilt. Han vant 2-0 i første hvor Alonso fikk rødt og vant den andre 6-3. I den første var det ganske gjevnt selv om han var hakket bedre og klarte å score. I den andre scorte jeg på de sjansene jeg fikk, ellers så var det kun et lag. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Spille snart Sindre? Ser for meg at nextlivee vinner gruppen vår, skal bli jenvt om 2. plassen! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg kan spille nå Kriss, men vil egentlig spille Bad Company 2 i stedet Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Du får spille det seinere! Er klar om 2min. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Tapte 4-3 mot kriss og vant 2-1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Fy faen Jævlig jevne kamper. Tror 4-3 kampen er en av de beste og gøyeste kampene jeg har spilt. Bra spilt! Takk for kampene! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hjemme! Nettopp sett Utd kampen i reprise uten å vite stillingen og det var epic. Scholes 100 mål,. get the fuuuuuuuuuck innnn. Spiler jeg nå taper jeg, i morgen sikkert! Endret 7. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 B-1,noen som vil spille nå:=)? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Må dessverre trekke meg fra gruppe B-1. Internetten er alt for ustabil, men håper at jeg har fått det fikset til neste SuperCup. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kan kanskje spille etter PL i kveld, er ikke hjemme før det. Hos en kompis og fikser noen PC-greier også PL på puben osv. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kan kanskje spille etter PL i kveld, er ikke hjemme før det. Hos en kompis og fikser noen PC-greier også PL på puben osv. Jeg kan stort sett i hele ettermiddag. Send pm hvis noen kan. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) B-1, noen som kan nå da? Endret 7. mars 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kan spille et par kamper senere hvis jeg ikke er like fyllesyk da. Jeg har forresten begynt å chippe med trekant og L1 når jeg er igjennom alene. Firkant også. Stort sett synes jeg det er mye mer effektivt enn L1 og O da ballen går høyere, dupper mer og keeperen ofte slår den i mål selv om han får en hånd på den. Dessuten kan man chippe en keeper som ikke står så langt ute fra streken gang på gang. Jeg lærte det først på torsdag og siden har scoret haugevis av mål ved å lobbe/chippe. Lenke til kommentar
Kozybear Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kozybear 3-1 Cryflopp Kozybear 5-0 Cryflopp Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Får vel prøve trekant-chip også. Problemet med firkant oppstår fort når du kommer med en spiller på siden som får innlegget i stedet. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Firkant chip har jeg scort mye på nå jeg også, men klarer den egentlig kun når jeg kommer midt mot mål, ikke fra kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå