Mr Wonderful Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Rekker to kamper nå jeg om du kan? Kommer nå Sender melding på psn;) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 A-1, noen? Aunmar er du i form enda? Hvem som helst i A-1? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jajajaja, så rusten jeg er for tiden. Sorry Wisbatob, men er i opptreningsfasen nå. Kan nok spille senere. Hvordan kan en squad-update omrokkere så ekstrem på både spillere, løp, taktikk etc? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det går bra, Aunmar Bare si fra når du føler at du er klar for SuperCup-spill. Jeg slet enormt i går, 5 tap på rad, så jeg skjønner hvordan det føles. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 man_utd100 6-2 Hewitt man_utd100 4-0 Hewitt GG. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hamit 5 - 1 Hewitt (eller noe sånt) Hamit 4 - 3 Hewitt Felles for alle kampene er at jeg spiller som ei hore midt i akten under alle kampene, er jævlig trøtt og sliten i dag. Kampene mot Hamit lagget verre enn satan sjøl, og det gjorde ikke saken bedre. Ellers er det neeeesten litt mistenksomt at Latias går fra å tape alle kamper og klage på seg selv, til å spille så bra som han gjorde i våre kamper ... Har du greid å ta det steget der så står det respekt av det. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hewitt 1-5 Hamit Hamit 4-3 Hewitt Hadde kontroll under hele første kampen:) Andre kampen skorte du 3 mål på 18 min,så det var 3-0 18 min:/ Takk for kampene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ellers er det neeeesten litt mistenksomt at Latias går fra å tape alle kamper og klage på seg selv, til å spille så bra som han gjorde i våre kamper ... Har du greid å ta det steget der så står det respekt av det. Faen, er det ikke lov med doping her? Neida. Tapte faktisk ikke alle kampene i gruppespillet, en seier og en uavgjort. Ellers kan det være en kombinasjon av at du spilte som en trøtt og sliten hore, og at jeg var på topp. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gruppe B-1,noen som kan spille? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 JAAAAAAAAA! Første seier på 7 kamper nå. Måtte igjennom ekstraomganger. Gjennombruddet mitt! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da er du klar snart da ? Spill et par til og så sier du fra hvis formen fortsatt er der haha. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gruppe A-1, noen som kan spille i kveld? Jeg er keen på å få spilt kamper, kanskje litt for keen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er også keen på å spille. Late folk i B1! Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er også keen på å spille. Late folk i B1! Enig;) Kom igjen B-1:) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan nå. Jgiggs, kommer på snart. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ser ut til at det kun e A1 og B1 som får spilt sine kamper her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå