Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Er det 1 2 og 3 plass som går videre i B gruppespillet og Steen:)?

Det har kanskje ikke kommer grundig nok frem. Men nei, de tre beste går ikke videre. Neste steg blir semifinaler. Førsteplass møter andreplass fra motsatt gruppe. Dette er likt for begge sluttspill. Dette gjør at når mellomspillet er ferdigspilt vil det ikke bli lenge å vente for de utslåtte før neste cup starter. Forhåpentligvis ikke lengre enn ei uke :) Det er dette som gjør det så vanskelig å gå videre. Seks lag, på omtrent samme nivå, kjemper om to semifinaleplasser :p Jeg føler det blir større prestisje å vinne denne cupen enn hva som har vært tilfellet tidligere. Det er vertfall ikke mulig å komme seg til semifinaler på flaks :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spurte Hewitt på PSN ettersom han var pålogget, men har ikke fått noe svar. Noen andre? :D

Sorry, jeg hørte på musikk og så ikke meldingen din før langt på kveld.

 

B-1, jeg tror jeg kan spille mellom ca 11 og 16 i morgen for de som kan. Har matte jeg må lese på da, men hvis noen melder interesse for å spille her i morgen innen kl. 11 kan jeg ta en liten pause fra lesingen for å gjøre unna noen kamper. :)

Lenke til kommentar

Spurte Hewitt på PSN ettersom han var pålogget, men har ikke fått noe svar. Noen andre? :D

Sorry, jeg hørte på musikk og så ikke meldingen din før langt på kveld.

 

B-1, jeg tror jeg kan spille mellom ca 11 og 16 i morgen for de som kan. Har matte jeg må lese på da, men hvis noen melder interesse for å spille her i morgen innen kl. 11 kan jeg ta en liten pause fra lesingen for å gjøre unna noen kamper. :)

Jeg kan 16;)

Lenke til kommentar

Til dere i gruppe B1. Jeg er veldig gira på å få spilt kampene, men nettet har vært ustabilt i de siste dagene. Jeg vil prøve å spille i gruppa, men hvis det skulle være alt for stor lagg, etc, så kommer jeg til å trekke meg. Så er jeg heller klar til neste supercup. ;)

Lenke til kommentar

A-1, noen av dere som kan 15.20 ca.? Jeg bør være hjemme da, men regner med at jeg skal spille litt fotball på ettermiddagen i dag så det må bli da eller til kvelden.

Jeg er med på det tidpunktet. Kommer ikke til å være pålogget her på forumet, men sitter på PS3en. Send en melding på PSN når du er klar :)

Lenke til kommentar

2 - 2 og 1 - 0 til meg, ja. Takk for kampene smile.gif. Følte jeg spilte godt og fortjente å vinne den siste, men du hadde et par svære sjanser og kunne fort tatt begge kampene. Nå må jeg luke bort nonchalansen (blant annet den småspillingen med keeper og forsvar tongue.gif) til de resterende kampene så kanskje jeg kan klare å komme meg videre.

 

@A-1: Jeg skal visst ikke noe allikevel i dag så jeg er klar for et par kamper til nå hvis noen er klare.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

2 - 2 og 1 - 0 til meg, ja. Takk for kampene :). Følte jeg spilte godt og fortjente å vinne den siste, men du hadde et par svære sjanser og kunne fort tatt begge kampene. Nå må jeg luke bort nonchalansen (blant annet den småspillingen med keeper og forsvar :p) til de resterende kampene så kanskje jeg kan klare å komme meg videre.

Hvis du spiller slik du gjorde mot meg har du gode muligheter til å gå videre :) Tviler litt på mine egne sjanser. Er alt for opptatt med andre ting om dagen, og det blir lite tid til fifa. Det merkes på spillet. Jeg skapte få sjanser og angrepsspillet mitt virket ide løst. Mitt håp at er gruppa blir veldig jevn og at jeg på den måten kan snike meg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...