Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit, skal bli vanskelig å komme seg videre. :D

Er dette som bli så spennende med det nye cupsoppsettet, det blir helt umulig å si hvem som går videre :p Er helt åpent i begge gruppene :) Dette er vel en passende anledning å si "alle kan ta poeng fra alle" :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Hva er kvaliteten på lagene for tiden? Jeg har vært ute av FIFA "miljøet" på hw.no-nettverket en stund, men vurderer å henge meg på igjen. Er alle blitt kjempeflink siden sist (for de som husker "sist")?

 

Ellers, hvor korte er tidsfristene for å få spill unna kampene sine?

Tidsfristene er som regel på to uker. Husker du var med tidligere. I cupsammenheng husker jeg deg best for å ha slått tc i fylla :p Du er naturligvis velkommen til å delta på fremtidige cuper :)

Lenke til kommentar

Hva er kvaliteten på lagene for tiden? Jeg har vært ute av FIFA "miljøet" på hw.no-nettverket en stund, men vurderer å henge meg på igjen. Er alle blitt kjempeflink siden sist (for de som husker "sist")?

 

Ellers, hvor korte er tidsfristene for å få spill unna kampene sine?

Tidsfristene er som regel på to uker. Husker du var med tidligere. I cupsammenheng husker jeg deg best for å ha slått tc i fylla :p Du er naturligvis velkommen til å delta på fremtidige cuper :)

Det var en klassiker! Får følge med når neste runde starter for å se om det er aktuellt :)

Lenke til kommentar

Jeg husker det der litt jeg og, haha. Aldri mer FIFA i fylla!

Husker at de kampene ble avgjørende for resten av cupen. Etter at du var utslått økte det vinnersjansene mine betraktelig. Husker jeg vant den cupen etter en knepen, og kanskje litt urettferdig, straffekonk. seier over Aunron :)

Lenke til kommentar

Haha seriøst Kriss? Det husker jeg virkelig ikke, men de mot Hardkjerne husker jeg godt, og da var det ikke noe kødd ihvertfall. Hadde netopp kommet hjem etter å ha vært på en fest eller noe og vi spilte kampene ganske sent. :p Han var til og med Villa eller noe tror jeg, så jeg var rett og slett ute av det når jeg tapte!

Lenke til kommentar

 

Sitat

sorry at jeg gjorde det så kjedelig. :p

 

shottet tequila et par ganger i går + noe 40% alkohol shit og har sykeste hangover. :p

 

vi kan ta andre kampen en annen gang da. :)

 

 

Haha, her kommer unnskylningene :p Jaja, hadde vi vært bedre lag tror jeg det ville blitt flere mål til hver av oss. Jeg må uansett gå nå, så vi får ta neste kamp seinere.

 

 

je, det jeg hater med dårlige lag, man kan jo ikke vise for det man gjør en gang når 1v1 er ute av vår kontroll.

 

hehe, jeg lover, jeg kom hjem for en time siden etter sykeste fyllakvelden. :p men du fortjente seieren uansett, også er det NM, ikke supercup. :p DE kampene spiller vi i morgen eller noe. :p

 

Hahaha, hvem hadde visst det. Men da var jeg ikke på fylla, da var det hangover på gang! Haha. Og da var det også drittlag begge hadde og helt random hvem som vinner siden alle spissene bommer på sånn 9/10 sjanser. Fy faen så mye smileybruk det ble på meg på den tiden da, haha.

 

EDIT: 1v1 betyr alene mot keeperen der btw, haha.

 

Og se hvor smart jeg var, tok ikke de supercup kampene den dagen, lærte fra tidligere erfaring mot hardkjerne sikkert, haha! Jeg slo deg sikkert i supercup kampene da, ikke at jeg husker de eller noe. :cool:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Håpet på litt raskt svar fra deg Wisbatov i tilfelle det var en sjanse for å få spilt kampene våre litt kjapt. Får dessverre ikke tid til noe spilling i kveld. Jaja, er ikke din feil at jeg har dårlig tid :) Har tid til å spille i store deler av helgen. Vet ikke helt om jeg forstår jeg på det nye PM-systemet. Virket nesten som om det blir en type msn-samtale fremfor PMer. Noen som vet hvordan det fungerer? Er det slik at PMer fortsatt popper opp på skjermen din slik at en slipper å sjekke inboxen hele tiden?

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...