Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst vil jeg gjerne si at jeg beklager det gruppe-A har påført dere alle, jeg håper at det ordner seg snart.

 

 

 

 

 

Fox, hadde du lest førsteposten hadde dere vært ferdig å spille for lenge siden. Du og Daniel nektet begge å spille BaP tidlig. Nå har uanset Nextlivee gjort seg utilgjengelig de to siste dagene av turneringen så det får jo bli opp til Steen å avgjøre.

 

Som sagt, jeg har beklaget for det som skjedde. For jeg visste ikke at det går ann å endre vinkel og fått bedt å ny kamp. DEt er ikke snakk om to siste dagene, det har foregått i noen uker.

 

Hvis ingen kamper blir spilt blir det en utrolig vanskelig avgjørelse å ta om hvem som får spille A-sluttspill. Jeg har gått gjennom samtlige sider i denne tråden for å se hvem som har vært mest aktiv. Poster som er nedverdigende ovenfor motstanderne har jeg ikke tatt med i beregningen som seriøse forsøk på å få spille kampene (jeg tar kun utgangspunkt i hendvendelser rettet mot personer dere har til gode å spille mot). Jeg har dermed skaffet meg en oversikt over hvilket inntrykk jeg sitter med hver person.

 

Fra Grandi0sa fant jeg ingen direkte hendvendelser, men to generelle forsøk på å spille. Grandi0sa er den som leder gruppen, og har i tillegg spilt 6/8 kamper.

 

Fra Fox fant jeg kun én generell henvendelse hvor han ytrert at han ønsket å spille. Fox ligger på 3. plass og har spilt 6/8 kamper.

 

Jeg fant ingen henvendelser fra W3eser, som forøvrig har spilt 4/8 kamper og ligger på 2. plass. Det skal nevnes at w3eser har prøvd å spille BAP opptill flere ganger mot de to gjenværende motstanderne. Hadde de to kampene blitt gjennomført hadde w3eser vært ferdig med sine kamper. Han sier også at han ledet den ene kampen 1-0 da motstanderen quittet.

 

Danielzu som ligger på 4. plass hadde fire generelle hendevendelser før han dro på ferier. Det er vært mer stille etter han kom tilbake hvor han har hatt en direkte henvendelse til w3eser og grandi0sa.

 

Intrykket jeg sitter med er at ingen har vært veldig aktive i tråden når det gjelder å ta kontakt med motstanderne. Jeg leser at dere sender hverandre PMer både på forumet og PSN. Det kan jeg dessverre ikke sjekke, og det vil ikke bli tatt med i min bedømming over hvem som går videre. Som sagt blir dette et veldig vanskelig valg om dere ikke klarer å få spilt noen kamper før fristen går ut. Kan nevne at det har være mange flere innlegg enn de jeg nevner ovenfor. Men som sagt velger jeg å overse det jeg anser som useriøse henvendelser og drittslenging.

 

Jeg må si at jeg beklager det som skjer akkurat nå, tror ikke at det er gøy for alle her. Du må gjerne komme til en avgjørelse som du føler deg komfortable med.

 

Jeg har aldri spurt direkte, siden han er aldri tilstede. Så jeg har flere ganger i tråden bedt om at han må gjerne ta kontakt med meg når det passer ham å spille, jeg er sjelden innenfor PSN. Siden jeg er ofte opptatt med andre ting, derfor trenger jeg å vite når han kan spille. Men har jeg blitt kontaktet? Nei, det skjedde aldri.

 

 

 

Jeg har også store vanskeligheter med å se hvor vanskelig det faktisk er å få spilt kampene sine mot w3eser/nextlivee når han stort sett spiller en god del daglig. Jeg ser han iallefall på titt og ofte når jeg velger å logge på PSN.

 

Dere valgte også tidlig å begynne med drittslengning, men som sagt så får jo det hele være opp til Steen. Det er et vanskelig valg som jeg er glad ikke henger over mine skuldre.

 

Sjekk over, jeg har besvaret.

 

Vi valgte å begynne med drittslengning? Hva veit du egentlig hva som skjedde? Han slengte først dritt til meg i PSN, da jeg spurte pent at jeg ikke ønsket å spille i BAP vinkel. Han sa bare at jeg var dum og kom med noen stygge kommentarer som ikke vil spille i BAP. Jeg synes at det var merkelig verdig at han fortalte meg aldri at jeg kunne bytte vinkel, men det egynner å bli en god stund siden. Greia kan vi godt glemme nå, men ikke bland deg inn når du ikke vet hva som har skjedd i PSN og PM.

 

 

aunmar, bare lek bedrevitende. veit du hva som har skjedd utenfor tråden? Nei, så ikke sleng noe til Danielzu. Jeg tror heller på ham enn nextlivee, danielzu er nok bare provosert.

 

 

Jeg synes at det går gått i den negative retningen. Håper at ting blir ordnet opp og alle blir blide og glade :) steen_jadd, kanskje vanskelig avgjørelse. Men du får avgjøre. Du kan godt utstenge oss alle tre, hvis du føler at vi har ødelagt cupen. Det blir jeg ikke glad for, men jeg vil godta avgjørelsen din.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Vi valgte å begynne med drittslengning? Hva veit du egentlig hva som skjedde? Han slengte først dritt til meg i PSN, da jeg spurte pent at jeg ikke ønsket å spille i BAP vinkel. Han sa bare at jeg var dum og kom med noen stygge kommentarer som ikke vil spille i BAP. Jeg synes at det var merkelig verdig at han fortalte meg aldri at jeg kunne bytte vinkel, men det egynner å bli en god stund siden. Greia kan vi godt glemme nå, men ikke bland deg inn når du ikke vet hva som har skjedd i PSN og PM.

 

Jeg synes at det går gått i den negative retningen. Håper at ting blir ordnet opp og alle blir blide og glade :) steen_jadd, kanskje vanskelig avgjørelse. Men du får avgjøre. Du kan godt utstenge oss alle tre, hvis du føler at vi har ødelagt cupen. Det blir jeg ikke glad for, men jeg vil godta avgjørelsen din.

Jeg mente ikke på noen som helst måte at kun du og danielzu har slengt dritt. Jeg har selv sett hvordan w3eser også kommer med sarkastiske kommentarer. Ønsker ikke å dømme noen, men synes det blir dumt at slikt negativt preg dras inn i tråden. I tillegg til at dere imellom småkranger er det flere andre brukere som føler behov for å blande seg inn. Det gjør ikke saken noe bedre :p

Dessverre ser det ut som jeg må ta en avgjørelse om hvem som går videre. Det blir vanskelig, og uansett hvem som velges er det ingenting personlig inne i bildet. Problemet er, som jeg har nevnt tidligere, at jeg synes alle fire stiller veldig likt. Det er liksom ingen som skiller seg ut. I tidligere tilfeller har det alltid vært én som overhode ikke har vært aktiv. Trøsten får være at den som kommer utenfor topp 3 får delta i det første B-sluttspiller som arrangeres. Dvs. at spilleren ikke blir helt utslått :)

Setter forøvrig pris på unskyldningen din Fox. Vil ikke si at cupen er blitt ødelagt, på langt nær. Men jeg håper vi får et mer positivt fokus fremover :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Ettersom ingen har ytret ønske om å spille mot w3eser etter midnatt ser jeg ikke vitsen med å utsette fristen til i morgen. Danielzus kamper mot grandi0sa ser heller ikke ut til å bli spilt ettersom grandi0sa ikke har vært pålogget forumet siden 28/02, og er derfor heller ikke klar over den utsatte tidsfristen.

 

Jeg velger å trekke gruppene nå. De vil bli lagt ut klokken 22:00 med mindre noen sier imot, eller ønsker å spille kamper. Hvis det skulle bli spilt kamper som får utslag for trekningen vil gruppene bli gjort om.

 

Ettersom jeg ikke husker hvem som ønsket å delta i B-sluttspillet vil alle være med i trekningen. Jeg vil etter hvert fjerne de brukerne som sier ifra.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er Danitsu kommet til 29 April allerede? Fuuuck.... Hvordan ligger det ann i Tippeligaen der i fremtiden Dani?

Rosenborg leder med 7poeng. Sjokkert?

 

Edit: Nei,det ser ikke ut som nextlivee er her til tiden han sa,så da går jeg å legger meg. Dumt igrunn.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for at Grandi0sa, W3eser og Fox går videre fra gruppe A. Dvs. at Danielzu spiller B-sluttspill. Jeg beklager, men jeg måtte ta et valg, og dessverre gikk ikke du videre danielzu.

Grunnen til at jeg valgte slik jeg gjorde er fordi jeg synes alle fire stille ganske likt. For meg er det ingen av dere som skillere dere ut i verken positiv eller negativ retning. Da valget skulle tas tok jeg utgangspunkt i tabellen. Ettersom danielzu lå sist, med kun fire kamper spilt, lot jeg tabellen stå slik den var. Det var synd ikke danielzu og w3eser fikk spilt kampene sine i går kveld. Jeg ser at danielzu la seg før w3eser dukket opp klokken 24 som han hadde sagt. Det er vanskelig å Jeg håper jeg slipper å ta mange slike avgjørelser i fremtiden og at de involverte har lært av det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Trekningen for mellomspillet er ferdig :) Som nevnt tidligere blir det for første gang arrangert et B-sluttspill parallellt med A-sluttspillet. Gruppene A-1 og A-2 er trukket slik at de består av 2 spillere som kom på førsteplass, 2 fra andreplass og 2 fra tredjeplass. Det samme gjelder for gruppene B-1 og B-2 som består av lagene fra 4. til 6. plass.

 

Fristen for å spille ferdig mellomspillet er satt til fredag 19/03 kl. 23:59. Lykke til alle sammen :)

 

post-142804-1267703934,3993_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...