Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig smart av deg å ikke forstå sammenheng, smarting. Om du har i hele tatt lest innleggene i tråden vil du raskt finne ut at problemet vårt ligger hos nextlivee. Jeg og danielzu har unnagjort de andre kampene som må spilles. Som du har skrev med sarkasme at det er vanskelig å få spilt kamper, derfor svarte jeg. Er det vanskelig å få det med deg? Skal jeg skaffe deg plass i barneskole?

 

Det er vanskelig å få kampene våre spilt når motparten er troll.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ser at det er vel omptimistisk å håpe på at alle kampene skal bli ferdigspilt i løpet av det neste døgnet. Som sagt vil jeg da gjøre en helhetsvurdering av hvem som går videre. Jeg vil i første omgang se på hvem som har vært mest frempå for å prøve å få spilt kampene sine. I tillegg vil jeg se litt på hvor mange kamper hver perso faktisk har spilt, samt tabellposisjon. Selvfølgelig telle pågang mest, men om begge parter har prøvd vil de to andre punktene også ha noe å si.

Lenke til kommentar

Kan ikke folk bare gi faen i å melde seg på disse cupene om de har så sinnsykt vanskelig for å avse 30-60 min i ny og ne for å få spilt kampene sine.

Ufattelig irriterende for andre, nå er ikke eg med i denne cupen, fordi eg gjorde en vurdering da det var påmelding om at eg ikke kom til å få tid til å spille alle mine kamper, mye forlangt at alle skal klare å gjøre samme vurdering ser eg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noen som har sett\hørt fra Grandi0sa?

 

Edit: ikke vært pålogget siden 28februar ser jeg. :(

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvis ingen kamper blir spilt blir det en utrolig vanskelig avgjørelse å ta om hvem som får spille A-sluttspill. Jeg har gått gjennom samtlige sider i denne tråden for å se hvem som har vært mest aktiv. Poster som er nedverdigende ovenfor motstanderne har jeg ikke tatt med i beregningen som seriøse forsøk på å få spille kampene (jeg tar kun utgangspunkt i hendvendelser rettet mot personer dere har til gode å spille mot). Jeg har dermed skaffet meg en oversikt over hvilket inntrykk jeg sitter med hver person.

 

Fra Grandi0sa fant jeg ingen direkte hendvendelser, men to generelle forsøk på å spille. Grandi0sa er den som leder gruppen, og har i tillegg spilt 6/8 kamper.

 

Fra Fox fant jeg kun én generell henvendelse hvor han ytrert at han ønsket å spille. Fox ligger på 3. plass og har spilt 6/8 kamper.

 

Jeg fant ingen henvendelser fra W3eser, som forøvrig har spilt 4/8 kamper og ligger på 2. plass. Det skal nevnes at w3eser har prøvd å spille BAP opptill flere ganger mot de to gjenværende motstanderne. Hadde de to kampene blitt gjennomført hadde w3eser vært ferdig med sine kamper. Han sier også at han ledet den ene kampen 1-0 da motstanderen quittet.

 

Danielzu som ligger på 4. plass hadde fire generelle hendevendelser før han dro på ferier. Det er vært mer stille etter han kom tilbake hvor han har hatt en direkte henvendelse til w3eser og grandi0sa.

 

Intrykket jeg sitter med er at ingen har vært veldig aktive i tråden når det gjelder å ta kontakt med motstanderne. Jeg leser at dere sender hverandre PMer både på forumet og PSN. Det kan jeg dessverre ikke sjekke, og det vil ikke bli tatt med i min bedømming over hvem som går videre. Som sagt blir dette et veldig vanskelig valg om dere ikke klarer å få spilt noen kamper før fristen går ut. Kan nevne at det har være mange flere innlegg enn de jeg nevner ovenfor. Men som sagt velger jeg å overse det jeg anser som useriøse henvendelser og drittslenging.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fox, hadde du lest førsteposten hadde dere vært ferdig å spille for lenge siden. Du og Daniel nektet begge å spille BaP tidlig.

Og når vi fant ut at man kunne spille med ''normal'' synsvinkel sa vi begge at BaP gikk greit, tilogmed sendt Pm til gutten, samt var villig å gi han en 1-0 ledelse som plaster på såret.

 

Nå har uanset Nextlivee gjort seg utilgjengelig de to siste dagene av turneringen så det får jo bli opp til Steen å avgjøre.

Gjort seg utilgjengelig så å si hele turneringen spør du meg.Fått en forespørsel fra han, og d var dagen playstation gikk bananas pga bug.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Det skal nevnes at w3eser har prøvd å spille BAP opptill flere ganger mot de to gjenværende motstanderne. Hadde de to kampene blitt gjennomført hadde w3eser vært ferdig med sine kamper. Han sier også at han ledet den ene kampen 1-0 da motstanderen quittet.

 

 

Prøvd en gang mot meg, og jeg fikk ''kultursjokk''.

Har som nevt ovenfor lovet å gi han en 1-0 ledelse,men syns at det skal være ''fair'' og lik synsvinkel.

Ga han en olivenbransje og spurte vennlig om han kunne forklare\vise meg hvordan man kan få BaP til å bli normalt, fremdeles ikke fått svar(sendte Pm'et før jeg hadde vinterferie)

Men finner det meget irriterende at de to har vært såpass lite imøtekommende.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det står vel så vidt jeg vet i det første innlegget at kameravinkelen kan endres:

 

9. Hvis noen har problemer med kameravinkel og menyer på skjermen så kan dette forandres i instillinger. Dette er ikke noe vanskelig å forandre på og kan endres permanent i hovedmenyen (anbefales!).

 

Jeg har også store vanskeligheter med å se hvor vanskelig det faktisk er å få spilt kampene sine mot w3eser/nextlivee når han stort sett spiller en god del daglig. Jeg ser han iallefall på titt og ofte når jeg velger å logge på PSN.

 

Dere valgte også tidlig å begynne med drittslengning, men som sagt så får jo det hele være opp til Steen. Det er et vanskelig valg som jeg er glad ikke henger over mine skuldre.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det står vel så vidt jeg vet i det første innlegget at kameravinkelen kan endres:

 

9. Hvis noen har problemer med kameravinkel og menyer på skjermen så kan dette forandres i instillinger. Dette er ikke noe vanskelig å forandre på og kan endres permanent i hovedmenyen (anbefales!).

Fant ut det i ettertid. Hadde gjort seg å fått det fortalt av BaP-kongen dog. Viste ikke at vi skulle spille BaP når vi først gjorde det. Imagine my suprise :p

 

Jeg har også store vanskeligheter med å se hvor vanskelig det faktisk er å få spilt kampene sine mot w3eser/nextlivee når han stort sett spiller en god del daglig. Jeg ser han iallefall på titt og ofte når jeg velger å logge på PSN.

 

Hjelper pent lite at han er pålogget hver dag når han ikke sier fra.

 

PS: If you like him so mutch, go merry him. (:))

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

I don't like nextlivee anymore then you do. He's the sole reason I didn't go through to the playoffs in SuperCup XII. I just have a difficult time listening to your yapping and bitching when this could all have been decided in donkey's years if you and Fox read the original post.

 

Geez, Louise!

 

 

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som får et dårlig inntrykk av Danielzu? Han prøver greit nok å få spilt disse kampene sine. I alle fall skriver han i tråden. Uansett virker han som ei sur blære som egentlig er med her kun for å drive faen. Kallenavn på hver og en her i tråden. "Gutten". "BaP-kongen". Tøffingen danielzu skal sjefe i tråden, siden han prøver å få spilt kampene mer enn noen andre. Håper du føler deg bra når du får vist deg frem litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...