Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller stort sett bare Head to head og har fint lite lagg selv, de kampene det er helt tydelig at motstanderen har dårlig connection forlater jeg spillet før det har gått fem minutter av spilletiden.

Det samme gjør jeg.

 

eg spiller alltid alle kampene mine ferdig, selv kor mye lagging det er. Mitt største problem er når alt går mot meg og motstanderen er overlege.. Da quitter eg, ellers går det ein kontroll

Jeg har spilt et par kamper mot deg, og da har det faktisk vært endel lag. Spørs om det ikke er linja di som sliter, evt. andre som rir den samtidig som du spiller.

 

Jeg gir meg som regel på 5-0. Da prøver jeg heller å score noen pene mål. (Hvis jeg leder, altså.)

Endret av fredes
Lenke til kommentar
Må bare nevnes at det forventes en viss aktivitet fra de påmeldtes side. Det siste som ønskes er at folk melder seg på for å så forsvinne i en uke slik at vi alle kommer videre. Slapp av, det er ikke snakk om superaktivitet, men det er fint om de som er med iallefall sjekker tråden daglig for å avtale kamper.

Må man være aktiv her også? Det orker jeg ikke. :cry:

Lenke til kommentar
@aunmar: Det har faktisk skjedd ved flere tilfeller at folk i cupen har quittet under kamper, fordi de ikke "gidder" å spille ferdig når de ligger under med flere mål, men satser på at det ikke blir et problem i denne turneringen.

Reglene i SuperCupen er klare. Om forbindelsen mistes spilles det en ny kamp hvor kampen "arrangeres" frem til det tidspunktet kampen sluttet forrige gang. Om en spiller quitter og nekter å spille på ny der kampen ble avsluttet kastes denne brukeren rett ut cupen. Det er det samme om en ligger under 1-0 eller 20-0, quitting tollereres ikke. Det er tross alt snakk om en cup man frivillig har meldt seg på. Dermed blir det for dumt å ødelegge for andre ved å quitte. Men som det har blitt sagt tidligere har ikke dette vært et problem tidligere.

 

Er ellers fint å se at så mange nye brukere har funnet veien til denne cupen. Blir morro å se hvordan det ender når vi er så mange påmeldte :) Cupen vil forøvrig starte i morgen, da jeg vil trekke gruppene i løpet av ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal ha 5 poeng!

 

Kan du ikke trekke grupper med en gang, og fordele nye folk etterhvert? Da kan vi komme i gang så fort som mulig.

 

Ser at det kan føre til litt rot med seedingene osv, men det bør ikke ha så mye å si.

Hvis du sikter til seedingpoengene så hadde du 5 poeng tidligere. Du har dessverre ikke disse poengene lengre ettersom poengsummen regnes ut fra dine 5 siste turneringsresultater. Det er slik pga. praktiske årsaker. For det første er det flere spillere som slutter å være med i cupen. på den måten vil de gradvis bli lket ut fra listen. En annen årsak er at det stadig kommer nye brukere med i cupen. Med dette systemet så vil nye brukere ha en sjanse til å bli toppseedet. Hvis vi hadde regnet ut summe fra alle turneringene ville de som har deltatt i samtlige tolv cuper vært umulige å gå forbi :)

 

Ellers kan jeg legge til at gruppene blir trukket i morgen. Det vil være mest rettferdig å trekke alle gruppene likt. Jeg liker ikke å føye til spillere i allerede trukne grupper.

Lenke til kommentar
@aunmar: Det har faktisk skjedd ved flere tilfeller at folk i cupen har quittet under kamper, fordi de ikke "gidder" å spille ferdig når de ligger under med flere mål, men satser på at det ikke blir et problem i denne turneringen.

Var ikke klar over at folk har quittet. Dert er i alle fall tullete. Bra alle er klare på at man skal rett ut av cupen om man quitter.

 

Kan forstå det om folk quitter om de ligger under 7-0 til pause.

Litt skjønn er det greit å ha.

Absolutt ikke. Om man melder seg på turneringen (noen ganger vel vitende om at man kan bli knust) og quitter bør man revurdere om man i det hele tatt skal melde seg på. Flere ganger i turneringen at folk har gått videre på målforskjell, nettopp pga kamper mot de antatt svakeste hvor man skaffer seg mange mål. Slike kamper er ofte avgjørende. Om en skal ryke på at man ikke fikk spilt hele kampen, blir det hele urettferdig.

Lenke til kommentar

Siden jeg uansett ikke går videre fra gruppespillet, kommer jeg til å være jævlig defensiv. Er egentlig ikke noe fan av slikt spill, men det hjelper ikke å satse hardt offensivt. Ligge bakpå hele kampen, og deretter satse på en kontring. Målet mitt er å vinne minst to av seks kamper, med denne taktikken burde jeg greie det. Mohahaha. :evil:

Lenke til kommentar
Hvis du sikter til seedingpoengene så hadde du 5 poeng tidligere. Du har dessverre ikke disse poengene lengre ettersom poengsummen regnes ut fra dine 5 siste turneringsresultater.

Det kan vel ikke stemme. Jeg har kun spilt i XI (såvidt jeg husker).

 

Skjønner selvsagt systemet, sånn ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...