Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Hvor finner du slikt? :D

Finner? Jeg lager det selv, i følge deg. :D

 

Gå til en eller annen kategori, og trykk på tallet der det står "svar". Ved siden av forfatter, under rekken der det står "statistikk". :)

 

756 svar

9.186 visn.

 

 

Kult. Vet du hvordan man ser hvor mange innlegg man har skrevet måned for måned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke overraskende at jeg hadde flest innlegg i denne tråden, men forhåpentligvis blir kampene spilt i løpet av morgendagen da. Jeg håper begge parter gjør en innsats i få spilt kampene sine. Det hadde vært synd om Nextlivee som er blant turneringens beste spillere ikke fikk sjansen til å komme videre fordi poengene hans blir gitt bort.

Lenke til kommentar

Hvor finner du slikt? :D

Finner? Jeg lager det selv, i følge deg. :D

 

Gå til en eller annen kategori, og trykk på tallet der det står "svar". Ved siden av forfatter, under rekken der det står "statistikk". :)

 

756 svar

9.186 visn.

 

 

Kult. Vet du hvordan man ser hvor mange innlegg man har skrevet måned for måned?

https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats_user

 

Tror vi setter en strek for OT nå. :p

Lenke til kommentar

Minner om at det er et drøyt døgn til fristen går ut. Grunnen til at jeg ikke vurdere å utsette fristen er på grunn av dager som dette hvor det blir mye snakk, men ingen spilling. For meg virker det som om "alle" fra gruppe A skriker ut om at motstanderen ikke svarer på pm eller ikke ønsker å spille. Motstanderen kontrer med å si at det er han som har prøvd å få spilt, men har ikke fått noe svar. Slik fortsetter det i det uendelige. Jeg vet ikke hvor god kommunikasjon dere har hatt utenfor tråden, og vil ikke legge meg opp i det. Men for meg virker det som det er et større fokus på å klage enn å få spilt kampene. Ønsker ikke å henge ut noen med dette innlegget. Det er mer ment som et spark bak til dere som har kamper igjen. Et døgn igjen nå!

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

da var jeg hjemme... regner med at de små "trollene" har lagt seg. Greit at du svarer på psn 2 døgn etter jeg spurte om kampene dan'troll'iel.

 

Har iallefall prøvd nå, hadde det ikke vært for at disse karene hadde lest reglene før de joina cupen hadde vi nok vært ferdig tidligere. Satser på at steen ser den...

Lenke til kommentar

da var jeg hjemme... regner med at de små "trollene" har lagt seg. Greit at du svarer på psn 2 døgn etter jeg spurte om kampene dan'troll'iel.

 

Har iallefall prøvd nå, hadde det ikke vært for at disse karene hadde lest reglene før de joina cupen hadde vi nok vært ferdig tidligere.

 

Jeg skjønner at de andre gruppene blir irri, men jeg har faktisk prøvd å få til kampene mine. Beklager!

 

Satser på at steen ser den.

 

*Edit* FOX var sist å se for 10 dager siden på psn... sovna han!

 

oi ups oi

Endret av nextlivee
Lenke til kommentar

Kan bli noen hatkamper på gang i morgen! Hihi. Er btw bortreist nå fram til søndag, er i Krakow. Selv om broren min har ps3 og en fin 40" HDTV her også så tror jeg at jeg venter til jeg er hjemme på søndag før jeg spiller hvis det går greit. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Greit at du svarer på psn 2 døgn etter jeg spurte om kampene dan'troll'iel.

 

 

Nextlivee sendt psn: 28\2\2010 kl 22:16

Danielzu sendt reply: 29\4\2010 kl 5:38.

 

Kunne ikke sende svar dagen du sendte pga var klin umulig å logge inn i psn den dagen(pga glitch i systemet til abolutt alle som haddde ps3 fat)

okke fått svar på min psn-melding forøvrig.

 

Du kommer hjem 00.00 ja, da er vel fristen over?

Grandi0sa: Hvor er du??

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Du kommer hjem 00.00 ja, da er vel fristen over?

Grandi0sa: Hvor er du??

Jeg kommer ikke til å trekke gruppene så sent på kvelden uansett, så jeg kan utsette fristen til klokken 12:30. Gruppene vil forhåpentligvis bli trukket rett etter det tidspunktet. Regner ikke med at dere kan spille på formiddagen, men hvis dere virkelig er interessert i å spille kampene så regner jeg med at de blir spilt når nextlivee kommer hjem i kveld.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at de andre gruppene blir irri, men jeg har faktisk prøvd å få til kampene mine. Beklager!

 

Satser på at steen ser den.

 

*Edit* FOX var sist å se for 10 dager siden på psn... sovna han!

 

oi ups oi

 

Hvorfor skal jeg være på ps3 til enhver tid? Jeg har jo sagt fra at jeg ønsker å avtale kamptid her, jeg har et liv utenfor om du er klar over det?

 

Hmm, ser at du kommer hjem seint idag. Kl 00.00, det blir for seint for meg. Men jeg må spørre en ting. Hvorfor skal jeg og danielzu ta hensyn til deg, når du IKKE gidder å ta hensyn til oss?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...