Bosch Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er jo deres feil at de ikke har spilt ennå! De må jo kunne regne med litt nedetid hos PSN en sjelden gang, så hvorfor ikke nå? Jeg håper ikke fristen blir utsatt og lar tabellen bli slik den er, hvis ikke alle får spilt ferdig kampene sine til den 3.3 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Det er jo deres feil at de ikke har spilt ennå! De må jo kunne regne med litt nedetid hos PSN en sjelden gang, så hvorfor ikke nå? Jeg håper ikke fristen blir utsatt og lar tabellen bli slik den er, hvis ikke alle får spilt ferdig kampene sine til den 3.3 Jeg trodde det handlet om en vanlig update av PSN, men forstår nå at omfanget er litt større enn som så. Om problemet ikke blir fikset innen rimelig tid så vil jeg mest sannsynlig utsette fristen med en dag eller to etter at problemet er løst. Det å si at de kan takke seg selv, og at fristen bør stå, er jeg uenig i. Så lenge fristen er 03/03 så trenger man ikke spille kampene sine den første helga sånn i tilfelle PSN er nede. Dette problemet var jo i tillegg umulig å forutse. En annen grunn til at jeg kanskje utsetter fristen er fordi det ikke vil være noe mening i å avslutte gruppespillet så lenge mange brukere vil bli berørt av dette problemet uansett. Dvs. at mellomspillet ikke kommer i gang før problemet er løst uansett. Endret 1. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det fikset seg selv, så fristen står vel? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 jeg jobber i hele kveld. Men ikke mye svar fra de andre gutta. daniel mumlet noe om psn trøbbel, men når jeg sendte han melding på psn gadd han ikke svare meg engang. Får håpe vi får spilt kampene snarest! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Det fikset seg selv, så fristen står vel? Har ikke testen selv, men hvis problemet er fikset slik du sier så vil fristen stå. En dag fra eller til skal ikke ha noe å si når fristen er på to og ei halv uke. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Gleder meg til B spillet:) Synd jeg rauk ut med bare 1 poeng,men neste gang vil jeg gå videre:D Endret 2. mars 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ikke mye svar? Sjekk forrige side, du. Skal si at du elsker å tulle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) jeg jobber i hele kveld. Men ikke mye svar fra de andre gutta. daniel mumlet noe om psn trøbbel, men når jeg sendte han melding på psn gadd han ikke svare meg engang. Får håpe vi får spilt kampene snarest! Gratulerer, du fikk nettopp status som Troll. Anbefaller deg å skjerpe deg betraktlig. (svarte på den psn'n for lenge siden,samt sendt deg flere pm'er og spurt ganske hyppig i denne tråden. Begynner å tro at du ikke vil spille jeg.) Grandi0sa: Game idag? Endret 2. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Daniel og Fox burde få seierne, de har vært mest aktiv i tråden. Hvis kampene ikke blir spilt før fristen da, altså. Wisbatov 62steen_jadd 61 Latias 57 tc47 55 aunmar 54 Alt-Ctrl 50 Danielzu 46 Fox 41 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Neida, kampene skal bli spilt. Kommunikasjon med fyren er litt verre, men det skal nok ordne seg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sony fikset det Nei, Sony fikset det ikke. Det gikk over som ventet ved midnatt når datoen endret seg igjen. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva var galt med datoen som var da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 We are aware that the internal clock functionality in the PS3 units other than the slim model, recognized the year 2010 as a leap year. Having the internal clock date change from February 29 to March 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Daniel og Fox burde få seierne, de har vært mest aktiv i tråden. Hvis kampene ikke blir spilt før fristen da, altså. Wisbatov 62steen_jadd 61 Latias 57 tc47 55 aunmar 54 Alt-Ctrl 50 Danielzu 46 Fox 41 Har du telt alle poster? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Daniel og Fox burde få seierne, de har vært mest aktiv i tråden. Hvis kampene ikke blir spilt før fristen da, altså. Wisbatov 62steen_jadd 61 Latias 57 tc47 55 aunmar 54 Alt-Ctrl 50 Danielzu 46 Fox 41 Har du telt alle poster? Så klart. Har laget en liste også: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=who&t=1202532 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hvor finner du slikt? Finner? Jeg lager det selv, i følge deg. Gå til en eller annen kategori, og trykk på tallet der det står "svar". Ved siden av forfatter, under rekken der det står "statistikk". 756 svar 9.186 visn. Endret 2. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen andre som opplever at man blir koblet fra PSN hvert 5-10 minutt?? Det har skjedd med meg i det siste nå, jævlig irriterende!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vært helt fint her siden inatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå