Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Det er jo deres feil at de ikke har spilt ennå! De må jo kunne regne med litt nedetid hos PSN en sjelden gang, så hvorfor ikke nå? Jeg håper ikke fristen blir utsatt og lar tabellen bli slik den er, hvis ikke alle får spilt ferdig kampene sine til den 3.3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo deres feil at de ikke har spilt ennå! De må jo kunne regne med litt nedetid hos PSN en sjelden gang, så hvorfor ikke nå? Jeg håper ikke fristen blir utsatt og lar tabellen bli slik den er, hvis ikke alle får spilt ferdig kampene sine til den 3.3

Jeg trodde det handlet om en vanlig update av PSN, men forstår nå at omfanget er litt større enn som så. Om problemet ikke blir fikset innen rimelig tid så vil jeg mest sannsynlig utsette fristen med en dag eller to etter at problemet er løst.

Det å si at de kan takke seg selv, og at fristen bør stå, er jeg uenig i. Så lenge fristen er 03/03 så trenger man ikke spille kampene sine den første helga sånn i tilfelle PSN er nede. Dette problemet var jo i tillegg umulig å forutse.

En annen grunn til at jeg kanskje utsetter fristen er fordi det ikke vil være noe mening i å avslutte gruppespillet så lenge mange brukere vil bli berørt av dette problemet uansett. Dvs. at mellomspillet ikke kommer i gang før problemet er løst uansett.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jeg jobber i hele kveld. Men ikke mye svar fra de andre gutta. daniel mumlet noe om psn trøbbel, men når jeg sendte han melding på psn gadd han ikke svare meg engang. Får håpe vi får spilt kampene snarest!

Gratulerer, du fikk nettopp status som Troll. Anbefaller deg å skjerpe deg betraktlig. :)

(svarte på den psn'n for lenge siden,samt sendt deg flere pm'er og spurt ganske hyppig i denne tråden. Begynner å tro at du ikke vil spille jeg.)

 

Grandi0sa: Game idag?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvor finner du slikt? :D

Finner? Jeg lager det selv, i følge deg. :D

 

Gå til en eller annen kategori, og trykk på tallet der det står "svar". Ved siden av forfatter, under rekken der det står "statistikk". :)

 

756 svar

9.186 visn.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...