Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Begynner å lure på om gruppe A blir ferdig med alle kampene sine :hmm:

Er ikke mange kampene igjen da, er kun 3x2. Så jeg regner med at de blir spilt innen fristen går ut. Men som jeg har nevnt tidligere vil det ikke bli gitt noen utsettelse på fristen ettersom det har vært en så lang periode uten spilling. I mellomspillet vil jeg minske fristen ned litt fra hva den var i dette gruppespillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant nok, Nextlivee. Jeg ser deg på titt og ofte og personlig kan jeg ikke si at jeg hadde noe problem med å få spilt mine egne kamper mot deg i forrige turnering. Det at Fox og Danielzu ikke vil spille BAP er jo i hovedsak deres egen feil når det faktisk er slik det skal gjøres hvis den normale måten svikter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fuck you'a, prøvd mange mange mange ganger å få tak i grandi0sa og w3eser jeg.

 

Ikke fått en eneste henvendelse... Så akkurat DET er bullshit. Venter bare på de to ungene som ikke ville spille BAP.

Skrevet flere ganger i tråden,påsan. Samt en eller to Pm'er.

Tror både jeg og Fox tar BAP når kameravinkelen er ''vanlig''(det sto også forklart i den ene Pm'n som du ikke har svart på)

Så bullshit er det vel bare du som driver med?^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lykke til å spille fifa nå som PSN ligger nede!

Hvordan skal dette løses da, steen? Blir fristen forlenget? Eller avsluttes gruppespillet i gitt tid?

 

Nå kan det hende at sony fikser problmetet natt til Tirsdag,men om det ikke gjøres kan det ta opptil noen uker uten ps3(om du ikke er homofil og har ps3-slim da.)

Lenke til kommentar

Lykke til å spille fifa nå som PSN ligger nede!

Hvordan skal dette løses da, steen? Blir fristen forlenget? Eller avsluttes gruppespillet i gitt tid?

 

Nå kan det hende at sony fikser problmetet natt til Tirsdag,men om det ikke gjøres kan det ta opptil noen uker uten ps3(om du ikke er homofil og har ps3-slim da.)

Jeg har aldri opplevd at PSN ligger nede i over et døgn. Dermed opprettholdes fristen. I skrivende stund er det nesten tre døgn til fristen går ut, noe som i mine øyne holder i massevis.

Lenke til kommentar

Det er ikke en PSN-feil, det er en feil som ligger i eldre PS3 (før slim) som gjør at så og si ingen "PS3 phat" har kunnet logge på PSN eller spille mange offline-spill siden midnatt. Foreløpig er det for tidlig å si når problemet vil bli løst, det kan skje fortere om Sony finner og greier å rette opp feil, men til nå har det vel vært snakk om at problemet kan løse seg selv ved midnatt natt til tirsdag igjen, og hvis det ikke fungerer kan det ta flere dager. Men som sagt er det for tidlig å si nå, og forhåpentligvis ordner det seg fort. Men dette kan være en feil som påvirker mange i cupen, og selv om de fleste har spilt ferdig så omfatter det såpass mange PS3-konsoller at hvis det ikke ordner seg innen midnatt som man håper, så må nok fristen utsettes for de som pga dette ikke får spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...