Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Grandi0sa og den andre kødden: Tar vinterferie,kommer tilbake på søndag(not this one)

 

PS: Kleint umulig å åpne tabbelen nå, Steen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grandi0sa og den andre kødden: Tar vinterferie,kommer tilbake på søndag(not this one)

 

PS: Kleint umulig å åpne tabbelen nå, Steen.

Når du sier det så klarer ikke jeg det heller. Noen som vet om det er noe jeg må fikse opp i selv, eller er det diskusjon sin feil etter den nye oppdateringen? Merker at jeg likte det gamle skinnet mye bedre. Er det mulig å skifte tilbake?

Lenke til kommentar

Ikke mulig å skifte tilbake nei. Ser det er problemer med gamle quotes også. Du får prøve å redigere førsteposten og enten legge tingene i ny spoilertag eller bare fjerne spoilertagen helt til problemet er løst.

Jeg prøvde å legge bildet av gruppetabellene utenfor spoileren. Jeg endte opp med at hele forsteposten nå er helt på tryne! :p Klarer ikke å ordne opp i rotet. Det er tydeligvis noe som er fryktelig galt med dette nye skinnet. Det var ikke mulig å forandre posten til slik den var ved å legge bildet tilbake i spoileren. Ser ikke helt hva jeg kan gjøre annet enn å vente på at problemet blir fikset. Tabellen er i vertfall synlig. Jeg får trøste meg med det :)

Lenke til kommentar

Ikke mulig å skifte tilbake nei. Ser det er problemer med gamle quotes også. Du får prøve å redigere førsteposten og enten legge tingene i ny spoilertag eller bare fjerne spoilertagen helt til problemet er løst.

Jeg prøvde å legge bildet av gruppetabellene utenfor spoileren. Jeg endte opp med at hele forsteposten nå er helt på tryne! :p Klarer ikke å ordne opp i rotet. Det er tydeligvis noe som er fryktelig galt med dette nye skinnet. Det var ikke mulig å forandre posten til slik den var ved å legge bildet tilbake i spoileren. Ser ikke helt hva jeg kan gjøre annet enn å vente på at problemet blir fikset. Tabellen er i vertfall synlig. Jeg får trøste meg med det :)

 

 

Hehe, skal ikke være lett. Håper de fikser alle problemene snart.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt mot grandis!

 

første kamp taper jeg 4-2

andre kamp vinner jeg 3-2

 

dårligste kampene ever av meg, men grandis er god!

 

takk for kampene!

 

Jo, takk i like måde. Klar forbedring fra de forrige matchene mot deg. Liker spillestilen din,. Jeg må bare; hvordan i alle dager klarte du å bomme på åpent mål i 2. kampen der?! :D

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt mot grandis!

 

første kamp taper jeg 4-2

andre kamp vinner jeg 3-2

 

dårligste kampene ever av meg, men grandis er god!

 

takk for kampene!

 

Jo, takk i like måde. Klar forbedring fra de forrige matchene mot deg. Liker spillestilen din,. Jeg må bare; hvordan i alle dager klarte du å bomme på åpent mål i 2. kampen der?! :D

 

Spør Henry... Han er hjulbeint

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt mot grandis!

 

første kamp taper jeg 4-2

andre kamp vinner jeg 3-2

 

dårligste kampene ever av meg, men grandis er god!

 

takk for kampene!

Tabellen er oppdatert, men jeg velger å ikke laste den opp frem til problemene med forumet er løst. Som du sikker selv er klar over w3eser så gikk du med disse to seirene opp på førsteplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...