tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Men det må være noe galt med EA altså, vant kampen, ferdig 3-0, og så kommer ikke kampen inn på career stats osv. EA er ikke på topp nå for tiden, men det som skjer med oss er ganske crazy. Rett etter mål osv. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Aner ikke. Har alle porter oppe. PS3 i DMZ på router. Ingen av kampene våre har blitt registrert på stats osv. Skjer det ikke hver gang du scorer på meg? Jeg scora to på deg (1 i første kamp, 1 da du scora selvmål) og ingenting skjedde etter det. Tvert du scorer på meg så mister vi connection. Tilsynelatende. Endret 17. februar 2010 av fredes Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Sindre er sikret førseplass i gruppen vår nå. Jeg er sikret 2. plass, og Termo må slå meg begge kampene for å ta 3. plassen foran nesen på Wisbatov Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tre av fire grupper ferdigspilt. Kun en veldig slapp A-gruppe igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tre av fire grupper ferdigspilt. Kun en veldig slapp A-gruppe igjen. Jeg har vært klar lenge, venter bare på den regjerende mesteren. Har visst tatt ferie! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fyttikatta for noen slappinger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Tre av fire grupper ferdigspilt. Kun en veldig slapp A-gruppe igjen. Skyld på de uten avatar. Har frist frem til 3.3.10. ^^ Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De to siste kampene til Termo var mot Hewitt og endte med bare tre poeng for Termos del? I så tilfelle er jeg jo videre og det er herlig, men det betyr at jeg må legge MW2 litt fra meg og gå i trening før mellomspillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Steen ga han altfor mye credz i førsteposten. Derfor han tar det med ro. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De to siste kampene til Termo var mot Hewitt og endte med bare tre poeng for Termos del? I så tilfelle er jeg jo videre og det er herlig, men det betyr at jeg må legge MW2 litt fra meg og gå i trening før mellomspillet. Jeg har ikke spilt mot Termo ennå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hvis Termo slår Kriss i begge kampene, så er du ute Wis. Skjer nok ikke da men.. Endret 17. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, kjekken! Ja, deg Kriss... Skal vi ta et par kamper? Jeg vil at du skal være i FIFA-form når du møter Termo. Du vet aldri i denne cupen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tc: Skal ikke være for sikker på at jeg slår Termo. Spiller ganske dårlig for tiden Wis: Snakket du til meg når du spurte om kamper? Forresten. Tror ikke jeg har tid til fifa i morgen, Termo. må bruke hele dagen på forbereldelse til muntlig tentamen... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, spurte deg. Jeg er så keen på å få deg i form at jeg faktisk er villig til å la være å se en av mine desidert favorittspillere utenom United, Robben herje med Viola. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan spille til 23. Fyrer på FIFA nu! Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Steen ga han altfor mye credz i førsteposten. Derfor han tar det med ro. Tss...har ingen PS3-kontroller tilgjengelig, men regner med å få lånt/kjøpt en i morgen, så er jeg med for fullt igjen :)OL, Champions League, Europa League og trening har desverre tatt mye tid Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror Fox skremte han vekk med sin aggresive skrivestil. VIl helst spille meg ferdig før vinterferien starter Nei, det ble slettet før han fikk i hele tatt lese det Litt skuffende egentlig, for han fortjener å lese det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fristern er 3/3, slapp av folkens. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men det må være noe galt med EA altså, vant kampen, ferdig 3-0, og så kommer ikke kampen inn på career stats osv. EA er ikke på topp nå for tiden, men det som skjer med oss er ganske crazy. Rett etter mål osv. Vi havnet selvsagt i samme nettliga-divisjon på fifanorge. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå