Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg og Cryflopp ferdig spillt og det var mine siste kamper i gruppespillet.

Første kamp

Holy diver 7 - 0 Cryflopp

Holy diver 3 - 1 Cryflopp

 

1 - 1 til pause i andre kampen, så var ikke helt trygg der nei :p

 

 

Resultattavle - Fra først til sist spillt

 

Holy diver 4 - 3 alt-ctrl

Holy diver 0 - 1 alt-ctrl

Holy diver 1 - 4 steen_jadd

Holy diver 2 - 5 steen_jadd

Holy diver 4 - 1 andmar

Holy diver 1 - 4 andmar

Holy diver 2 - 1 Brann89

Holy diver 7 - 0 Brann89

Holy diver 7 - 0 cryflopp

Holy diver 3 - 1 cryflopp

 

GF 31 | GA 20 | GD 11

Endret av Norsk
Lenke til kommentar

Tak for kampene Termo ;)

Første kampen var egentlig litt kjedlig før jeg puttet to i andre omgang og hadde ellers kontroll. Vi mista tilkoblinga i det 84. minuttet, men det hadde ikke noe å si for kampens del. 2-0 til meg.

Den andre kampen starter litt som den første. Her er Termo litt mer med, men jeg scorer de tp første så reduserer han. Termo hadde flere skudd han kunne fått noe ut av, men jeg scorer det tredje og vinner kontrollert 3-1. Synd at det var litt lagg i begge.

Lenke til kommentar

Hewitt - msivers 4-2

Hewitt - msivers 3-4

 

To ganske morsomme kamper, endelig en motstander på mitt nivå!:p Liverpool vs Liverpool-oppgjøret ender uavgjort totalt. Ikke så mye å si egentlig, begge hadde sjanser som ble misbrukt og relativt jevne kamper. Leda 2-0 i andre kamp, men greide å rote det bort, det er jeg irritert over. Ditto for Termo i første kamp, for øvrig.

 

Takk for kampene.

Lenke til kommentar

Da vant du 4-2 og tar førsteplassen.

Virker for meg som at jeg har verre problemer med BAP enn hva andre har. Det er helt uspillbart.

 

Om jeg må spille flere kamper i BAP så gir jeg faen. Gidder ærlig talt ikke å bruke tid på det :|

 

Takk for kampen.

Endret av fredes
Lenke til kommentar
Ja, på begynnelsen virket det som du ikke kunne spille i det hele tatt. Var merkelig. Gikk egentlig ganske fint i første omgangen mens i andre begynte jeg å få problemer også, og du ble bedre. Men var ikke gøy nei.

 

Takk for kampen ja.

 

I andre omgang begynte jeg å bli vant til at jeg alltid må forutse bevegelsen på min egen spiller. Hver rotasjon på analogspaken må tillegges en theta for at man skal snu seg riktig vei.

 

Spiller gjerne normale kamper litt senere i kveld. Utenfor turneringa, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...