Kriss^ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Håper Termo gjør jobben og knuser deg Sindre Hehe Tviler på at det skjer Men hva har egentlig skjedd med deg? Virker ikke som om du er i FIFA-form Kan spille nå Termo Har sendt deg venneinvitasjon. Spilt alt for mye MW2 de siste ukene... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Da var jeg og Cryflopp ferdig spillt og det var mine siste kamper i gruppespillet. Første kamp Holy diver 7 - 0 Cryflopp Holy diver 3 - 1 Cryflopp 1 - 1 til pause i andre kampen, så var ikke helt trygg der nei Resultattavle - Fra først til sist spillt Holy diver 4 - 3 alt-ctrl Holy diver 0 - 1 alt-ctrl Holy diver 1 - 4 steen_jadd Holy diver 2 - 5 steen_jadd Holy diver 4 - 1 andmar Holy diver 1 - 4 andmar Holy diver 2 - 1 Brann89 Holy diver 7 - 0 Brann89 Holy diver 7 - 0 cryflopp Holy diver 3 - 1 cryflopp GF 31 | GA 20 | GD 11 Endret 17. februar 2010 av Norsk Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tak for kampene Termo Første kampen var egentlig litt kjedlig før jeg puttet to i andre omgang og hadde ellers kontroll. Vi mista tilkoblinga i det 84. minuttet, men det hadde ikke noe å si for kampens del. 2-0 til meg. Den andre kampen starter litt som den første. Her er Termo litt mer med, men jeg scorer de tp første så reduserer han. Termo hadde flere skudd han kunne fått noe ut av, men jeg scorer det tredje og vinner kontrollert 3-1. Synd at det var litt lagg i begge. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for kampene ja. Du vinner fortjent, men irriterer meg litt over at jeg ikke scoret på noen av mulighetene jeg fikk i starten av den andre kampen. Hadde håpet på hvertfall 1 poeng Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Let me know når du kan spille, Termo, så får vi unnagjort våre kamper også, som blir mine siste. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skal vi ta det med en gang? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Logger på litt etter 20.00 jeg fredes. Kanskje 20.15 eller noe. Vi tar det fra der vi. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hewitt - msivers 4-2 Hewitt - msivers 3-4 To ganske morsomme kamper, endelig en motstander på mitt nivå! Liverpool vs Liverpool-oppgjøret ender uavgjort totalt. Ikke så mye å si egentlig, begge hadde sjanser som ble misbrukt og relativt jevne kamper. Leda 2-0 i andre kamp, men greide å rote det bort, det er jeg irritert over. Ditto for Termo i første kamp, for øvrig. Takk for kampene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for kampene ja, synes begge kampene var morsomme og underholdende med mye action og vipping frem og tilbake. Alt i alt greit at vi tar en hver synes nå jeg Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Logger på litt etter 20.00 jeg fredes. Kanskje 20.15 eller noe. Vi tar det fra der vi. Jeg er på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har grandi0sa og Mr. Bap tatt ferie? Umulig å få tak i de to i gruppe A. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Grandis, hvor er du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Tror Fox skremte han vekk med sin aggresive skrivestil. VIl helst spille meg ferdig før vinterferien starter Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Siste kampen til meg og fredes/monsterboy: monsterboy 2 - 4 trust47 Er bare glad kampen er ferdig for det var virkelig en ekkel kamp. Vi fikk ikke ranked til, IGJEN. Så ble BAP. Uff. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Da vant du 4-2 og tar førsteplassen. Virker for meg som at jeg har verre problemer med BAP enn hva andre har. Det er helt uspillbart. Om jeg må spille flere kamper i BAP så gir jeg faen. Gidder ærlig talt ikke å bruke tid på det :| Takk for kampen. Endret 17. februar 2010 av fredes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, på begynnelsen virket det som du ikke kunne spille i det hele tatt. Var merkelig. Gikk egentlig ganske fint i første omgangen mens i andre begynte jeg å få problemer også, og du ble bedre. Men var ikke gøy nei. Takk for kampen ja. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, på begynnelsen virket det som du ikke kunne spille i det hele tatt. Var merkelig. Gikk egentlig ganske fint i første omgangen mens i andre begynte jeg å få problemer også, og du ble bedre. Men var ikke gøy nei. Takk for kampen ja. I andre omgang begynte jeg å bli vant til at jeg alltid må forutse bevegelsen på min egen spiller. Hver rotasjon på analogspaken må tillegges en theta for at man skal snu seg riktig vei. Spiller gjerne normale kamper litt senere i kveld. Utenfor turneringa, altså. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan skal vi gjøre det da? Haha. Jeg spilte btw en ranked kamp nå online hvor jeg vant 3-0. Ranked. Hva faen er det mellom oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå