Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kriss - lleyhewitt 2-3

Kriss - lleyhewitt 2-1

 

Første kampen føler jeg at jeg stort sett er godt med, men forsvaret mitt har problemer med Kriss som alltid er farlig. Slipper inn to mål, men scorer tre selv og vinner. To av de målene var av det mer heldige slaget, men tar det.

 

Andre kamp har jeg en grei første omgang hvor jeg har 6-0 i skudd ifølge Match Facts, men greier ikke å utnytte det mer enn 1-0 til pause i omgangens sluttminutt. Har en gigantsjanse på 1-0 alene med keeper hvor skuddet går i stanga, og med et påfølgende dårlig frispark midt på 16-meterstreken som han redder. Med slik presisjon fremover, går som det går bakover hvor jeg slipper inn to billige mål - et hvor en svak pasning av meg bakover i banen blir utnyttet dødelig av Kriss, og et kranglemål som dabber i mål etter innlegg. Presterer å bomme enda en gang alene med keeper, og greier ikke skape noe mer. Du fortjente å vinne denne kampen ut ifra andre omgangen, men irritert på meg selv som ikke tar sjansene mine her og slipper inn billige mål, kunne fort blitt annerledes.

 

Takk for kampene. :)

Lenke til kommentar

Da var jeg og Cryflopp ferdigspilt, noe som også var mine siste kamper. Ender vel med gruppeseier til meg.

 

aunmar 5-1 Cryflopp

aunmar 7-0 Cryflopp

 

Egentlig spillemessige dårlige kamper av meg, men det løsnet til slutt i begge. Kamp nummer to var 0-0 til pause, så følte meg litt nervøs. :p

 

Takk for kampene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...