Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant nettop 2-1 og 7-0 over brann89. Første kampen lagget sinnsykt, men andre var litt bedre :)

 

Holy diver - Resultatliste

 

Holy diver 2 - 1 Brann89

Holy diver 7 - 0 Brann89

Holy diver 4 - 1 andmar

Holy diver 1 - 4 andmar

Holy diver 1 - 4 steen_jadd

Holy diver 2 - 5 steen_jadd

Holy diver 4 - 3 alt-ctrl

Holy diver 0 - 1 alt-ctrl

Holy diver - cryflopp - uspilt

Holy diver - cryflopp - uspilt

Lenke til kommentar
Persfival, lyst til å spille kampene våres i dag eller i morgen?

 

Om dette fortsatt er ønskelig er jeg klar om en halvtime, dette gjelder både for deg og kozybear.

 

Om det ikke passer er jeg trolig online mellom kl.6 og kl.9 eller noe slikt på kvelden i morra. (les: trolig)

 

Btw; Fox, tar gjerne feedback fra deg på taktikken min også. :!:

 

Kan du ikke bare sende meg en PM om det skulle passe i kveld? Har planer om å se CL-kampen i dag, så kanskje før eller etter den? :)

Lenke til kommentar
Persfival, lyst til å spille kampene våres i dag eller i morgen?

 

Om dette fortsatt er ønskelig er jeg klar om en halvtime, dette gjelder både for deg og kozybear.

 

Om det ikke passer er jeg trolig online mellom kl.6 og kl.9 eller noe slikt på kvelden i morra. (les: trolig)

 

Btw; Fox, tar gjerne feedback fra deg på taktikken min også. :!:

 

Kan du ikke bare sende meg en PM om det skulle passe i kveld? Har planer om å se CL-kampen i dag, så kanskje før eller etter den? :)

 

Jeg sliter med EA sine servere akkurat nå. Aner ikke hva det er. Vi får se etter kampen. :)

Lenke til kommentar

Persfival 2-1 Autzen89 (RK: Cashley)

Persfival 3-1 Autzen89 (RK: Lamps)

 

To helt ok kamper fra min side. Syns det var relativt jevnt. Snytt for 1v1 av linjemannen i første kampen. Merkelg utvisning i andre kampen, skulle slå ett innlegg så plutselig har Lampard taklet stygt bakfra.

 

Da er vel jeg i realiteten videre siden KozyBear ikke kan ta meg igjen.

 

Du får si ifra når du vil spille. :)

Lenke til kommentar

tc og monsterboy, jeg husker dere sa at dere kun ønsket å spille deres siste kamp om den fikk betydning. Jeg minner om at det som vanlig vil være en fordel å havne først i gruppen. Hver gruppe i mellomspillet vil bestå av 2 førsteplasser, 2 andreplasser og 2 tredjeplasser. Det er opp til dere om dere vil spille den siste kampen eller ei.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...