Bosch Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg har 4 kamper igjen, kan ta de i dag hvis Brann og Cryflopp er ledige Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mine kamper har vel bare innvirkning på min plassering før mellomspillet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan spille nå, hvis det passer for noen andre i gruppa. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Termo, spille om 15min? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 er klar rundt 13.20 - 25. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Latterlig akkurat da jeg har to fritimer. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vant nettop 2-1 og 7-0 over brann89. Første kampen lagget sinnsykt, men andre var litt bedre Holy diver - Resultatliste Holy diver 2 - 1 Brann89 Holy diver 7 - 0 Brann89 Holy diver 4 - 1 andmar Holy diver 1 - 4 andmar Holy diver 1 - 4 steen_jadd Holy diver 2 - 5 steen_jadd Holy diver 4 - 3 alt-ctrl Holy diver 0 - 1 alt-ctrl Holy diver - cryflopp - uspilt Holy diver - cryflopp - uspilt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mangler bare mot Grandiosa nå! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg kan spille om en halvtime-times tid, hva med deg aunmar og/eller Norsk? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Persfival, lyst til å spille kampene våres i dag eller i morgen? Om dette fortsatt er ønskelig er jeg klar om en halvtime, dette gjelder både for deg og kozybear. Om det ikke passer er jeg trolig online mellom kl.6 og kl.9 eller noe slikt på kvelden i morra. (les: trolig) Btw; Fox, tar gjerne feedback fra deg på taktikken min også. :!: Kan du ikke bare sende meg en PM om det skulle passe i kveld? Har planer om å se CL-kampen i dag, så kanskje før eller etter den? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Spent på om jeg går videre nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Persfival, lyst til å spille kampene våres i dag eller i morgen? Om dette fortsatt er ønskelig er jeg klar om en halvtime, dette gjelder både for deg og kozybear. Om det ikke passer er jeg trolig online mellom kl.6 og kl.9 eller noe slikt på kvelden i morra. (les: trolig) Btw; Fox, tar gjerne feedback fra deg på taktikken min også. :!: Kan du ikke bare sende meg en PM om det skulle passe i kveld? Har planer om å se CL-kampen i dag, så kanskje før eller etter den? Jeg sliter med EA sine servere akkurat nå. Aner ikke hva det er. Vi får se etter kampen. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 PSV vant begge kampene 2-1 og 3-1. Takk for kampene. Dette var en turnering som gikk elendig for meg. Var helt ut av rytme i nesten alle kampene, men skal gå i hardtrening nå for å være i bedre form til neste turnering. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Persfival 2-1 Autzen89 (RK: Cashley) Persfival 3-1 Autzen89 (RK: Lamps) To helt ok kamper fra min side. Syns det var relativt jevnt. Snytt for 1v1 av linjemannen i første kampen. Merkelg utvisning i andre kampen, skulle slå ett innlegg så plutselig har Lampard taklet stygt bakfra. Da er vel jeg i realiteten videre siden KozyBear ikke kan ta meg igjen. Du får si ifra når du vil spille. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Innlegg som blir til fæl sklitakling er en super-bug. Ofte jeg dobbeltapper på trekant. I det jeg er halvveis på dobbelttappingen blir jeg dyttet vekk. Innlegg ender i takling. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) tc og monsterboy, jeg husker dere sa at dere kun ønsket å spille deres siste kamp om den fikk betydning. Jeg minner om at det som vanlig vil være en fordel å havne først i gruppen. Hver gruppe i mellomspillet vil bestå av 2 førsteplasser, 2 andreplasser og 2 tredjeplasser. Det er opp til dere om dere vil spille den siste kampen eller ei. Endret 16. februar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Men det kan jo ikke forandre på 1. og 2. plass vel. Målforskjell og 3p forskjell, hehe. Tror vi lar den være, sant monsterboy? Og jeg er vel garantert 2. plass uansett. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Du tar førsteplass om du vinner tc, innbyrdes vøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå