Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare nevnes at det forventes en viss aktivitet fra de påmeldtes side. Det siste som ønskes er at folk melder seg på for å så forsvinne i en uke slik at vi alle kommer videre. Slapp av, det er ikke snakk om superaktivitet, men det er fint om de som er med iallefall sjekker tråden daglig for å avtale kamper.

Lenke til kommentar

Helt enig med Wisbatov. Sjekk innom tråden en gang i blant, og husk at det er lov å spille kampene tidligst mulig. Man må ikke vente til rett før fristen er ute. Vær aktiv å ta kontakt med de du skal spille med gjennom denne tråden. ;)

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Den er god. Regner med at det blir grei aktivitet i tråden her og, slik at den ligger langt opp i "Mine innlegg" listen.

Regner med at det er greit å sende PM til folk om det er nødvendig og.

Edit: Har ikke spilt online på en stund så jeg og Rufu bestemte oss for å prøve ut guiden til å finne hverandre slik at det ble ranked, det gikk greit. Men det begynte å lagge noe voldsomt når vi spilte, vi sitter i tillegg på samme nett. Er denne laggen normalt? Husker jeg slet med det da jeg spilte aktivt.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Lagg kommer vel helt an på hvilken linje du sitter på, men det er iallefall veldig uvanlig for min egen del. Jeg har hastighet på 11.0 Mpbs.

BAP-metoden flyter aldri, men det er viktig å slå av BAP-valgene i innstillinger før en slik kamp slik at det ikke skal hakke fullt så mye.

Lenke til kommentar

Så du godkjenner quit når du blir rundspilt, men ikke når linjen din ikke takler å spille kampen? Høres litt feil, mener nå jeg.

Kan forøvrig legge til et punkt. Mange nye med i cupen nå, og da er det ikke lett å vite vanene deres. Quitting godtas ikke i det hele tatt når du deltar i denne cupen. Du er med for å spille - går det dårlig er det bare å brette opp armene og prøve sitt beste. Man quitter ikke. Har ikke vært et problem hittil, men med så mange nye fokk kan det være greit å presisere. Tenk på motstanderen.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

I kampen jeg skrev om var laggen helt sinnsyk, rett og slett umulig å spille.

Ellers har jeg bare quittet én kamp, selv om DNF% min tilsier noe annet. Jævlig surt at man får høyere DNF% når man mister connection, skjedde meg ganske ofte en periode tilbake i November.

Lenke til kommentar

Hvis du ødelegger kontrollen bare fordi du taper, burde du kanskej ikke spille?

Terapaut neste :p

neida

Vet ikke om det er noen regel, men hvis noen quitter midt i en kamp så burde man vel bli kastet rett ut av cupen. Men så klart kan ikke det gjelde hvis man mister tilkoblinga uten vilje. Noe som er lurt er å spille rangerte kamper og huke av alternativet så man får resultatet på mail. Da kan man aldri jukse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...