fredes Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Tror jeg skal ha 5 poeng! Kan du ikke trekke grupper med en gang, og fordele nye folk etterhvert? Da kan vi komme i gang så fort som mulig. Ser at det kan føre til litt rot med seedingene osv, men det bør ikke ha så mye å si. Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Gira på å bli med jeg og hvis det blir plass. PSN-ID: RuFu87 Lag: Barcelona Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg og Rufu bor i samme studentgård og spiller mot hverandre relativt jevnlig. Fint om vi ikke hadde kommet i samme gruppe, men ikke noen krise om det skjer altså Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Plass til meg:)? Psn: Hamit47 Lag: Chelsea Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Må bare nevnes at det forventes en viss aktivitet fra de påmeldtes side. Det siste som ønskes er at folk melder seg på for å så forsvinne i en uke slik at vi alle kommer videre. Slapp av, det er ikke snakk om superaktivitet, men det er fint om de som er med iallefall sjekker tråden daglig for å avtale kamper. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Helt enig med Wisbatov. Sjekk innom tråden en gang i blant, og husk at det er lov å spille kampene tidligst mulig. Man må ikke vente til rett før fristen er ute. Vær aktiv å ta kontakt med de du skal spille med gjennom denne tråden. Endret 11. februar 2010 av Autzen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Den er god. Regner med at det blir grei aktivitet i tråden her og, slik at den ligger langt opp i "Mine innlegg" listen. Regner med at det er greit å sende PM til folk om det er nødvendig og. Edit: Har ikke spilt online på en stund så jeg og Rufu bestemte oss for å prøve ut guiden til å finne hverandre slik at det ble ranked, det gikk greit. Men det begynte å lagge noe voldsomt når vi spilte, vi sitter i tillegg på samme nett. Er denne laggen normalt? Husker jeg slet med det da jeg spilte aktivt. Endret 11. februar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Lagging når man spiller online er helt normalt.. Spørst kor godt nett man har:) Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Lag er absolutt ikke normalt. Første og siste gang jeg spilte vha. BAP-metoden lagget det helt jævlig, så det anbefales ikke! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Lagg kommer vel helt an på hvilken linje du sitter på, men det er iallefall veldig uvanlig for min egen del. Jeg har hastighet på 11.0 Mpbs. BAP-metoden flyter aldri, men det er viktig å slå av BAP-valgene i innstillinger før en slik kamp slik at det ikke skal hakke fullt så mye. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Vil si at en liten delay kan være normalt, og litt smålagg en gang i blant. Lagger det mye under hele kampen burde dere få gjort noe. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Vist det er via Head to Head man spiller, så er det normalt med lagging. Har spilt mangen kamper og der er det lagging.. Noen ganger lite, noen ganger ekstremt mye.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg spiller stort sett bare Head to head og har fint lite lagg selv, de kampene det er helt tydelig at motstanderen har dårlig connection forlater jeg spillet før det har gått fem minutter av spilletiden. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 eg spiller alltid alle kampene mine ferdig, selv kor mye lagging det er. Mitt største problem er når alt går mot meg og motstanderen er overlege.. Da quitter eg, ellers går det ein kontroll Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Så du godkjenner quit når du blir rundspilt, men ikke når linjen din ikke takler å spille kampen? Høres litt feil, mener nå jeg. Kan forøvrig legge til et punkt. Mange nye med i cupen nå, og da er det ikke lett å vite vanene deres. Quitting godtas ikke i det hele tatt når du deltar i denne cupen. Du er med for å spille - går det dårlig er det bare å brette opp armene og prøve sitt beste. Man quitter ikke. Har ikke vært et problem hittil, men med så mange nye fokk kan det være greit å presisere. Tenk på motstanderen. Endret 11. februar 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 plass til meg og? PSN: Cryflopp Lag: Atlético Madrid Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Quitter heller enn å risikere at eg ødelegger kontroller og må kjøpe ny... Ikje akkurat det billigst.. Men quitter kun når eg spiller online på head to head Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 I kampen jeg skrev om var laggen helt sinnsyk, rett og slett umulig å spille. Ellers har jeg bare quittet én kamp, selv om DNF% min tilsier noe annet. Jævlig surt at man får høyere DNF% når man mister connection, skjedde meg ganske ofte en periode tilbake i November. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis du ødelegger kontrollen bare fordi du taper, burde du kanskej ikke spille? Terapaut neste neida Vet ikke om det er noen regel, men hvis noen quitter midt i en kamp så burde man vel bli kastet rett ut av cupen. Men så klart kan ikke det gjelde hvis man mister tilkoblinga uten vilje. Noe som er lurt er å spille rangerte kamper og huke av alternativet så man får resultatet på mail. Da kan man aldri jukse. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 @aunmar: Det har faktisk skjedd ved flere tilfeller at folk i cupen har quittet under kamper, fordi de ikke "gidder" å spille ferdig når de ligger under med flere mål, men satser på at det ikke blir et problem i denne turneringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå