Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare nevnes at det forventes en viss aktivitet fra de påmeldtes side. Det siste som ønskes er at folk melder seg på for å så forsvinne i en uke slik at vi alle kommer videre. Slapp av, det er ikke snakk om superaktivitet, men det er fint om de som er med iallefall sjekker tråden daglig for å avtale kamper.

Lenke til kommentar

Helt enig med Wisbatov. Sjekk innom tråden en gang i blant, og husk at det er lov å spille kampene tidligst mulig. Man må ikke vente til rett før fristen er ute. Vær aktiv å ta kontakt med de du skal spille med gjennom denne tråden. ;)

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Den er god. Regner med at det blir grei aktivitet i tråden her og, slik at den ligger langt opp i "Mine innlegg" listen.

Regner med at det er greit å sende PM til folk om det er nødvendig og.

Edit: Har ikke spilt online på en stund så jeg og Rufu bestemte oss for å prøve ut guiden til å finne hverandre slik at det ble ranked, det gikk greit. Men det begynte å lagge noe voldsomt når vi spilte, vi sitter i tillegg på samme nett. Er denne laggen normalt? Husker jeg slet med det da jeg spilte aktivt.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Så du godkjenner quit når du blir rundspilt, men ikke når linjen din ikke takler å spille kampen? Høres litt feil, mener nå jeg.

Kan forøvrig legge til et punkt. Mange nye med i cupen nå, og da er det ikke lett å vite vanene deres. Quitting godtas ikke i det hele tatt når du deltar i denne cupen. Du er med for å spille - går det dårlig er det bare å brette opp armene og prøve sitt beste. Man quitter ikke. Har ikke vært et problem hittil, men med så mange nye fokk kan det være greit å presisere. Tenk på motstanderen.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Hvis du ødelegger kontrollen bare fordi du taper, burde du kanskej ikke spille?

Terapaut neste :p

neida

Vet ikke om det er noen regel, men hvis noen quitter midt i en kamp så burde man vel bli kastet rett ut av cupen. Men så klart kan ikke det gjelde hvis man mister tilkoblinga uten vilje. Noe som er lurt er å spille rangerte kamper og huke av alternativet så man får resultatet på mail. Da kan man aldri jukse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...