Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wisbatov/Jgiggs 2 - 3 Termo/msivers

Wisbatov/Jgiggs 1 - 1 Termo/msivers

 

Alt jeg kan si er at Termo må ha mer gullhår i ræva enn noe annet menneske. Jeg dominerte kraftig i første kamp og skapte desidert mest, men en overmenneskelig Reina og uheldige avslutninger gjør at jeg bare scorer to mål i en kamp jeg sannsynligvis kunne scoret nærmere seks - syv mål i, og jeg hadde vært fornøyd med bare to mål hvis det ikke var for at Termo tok 3/4 av sjanser og gjøre mål ut av dem. Jeg er så nær å grine at det ikke går an.

 

Andre kampen, hahahahahahaha. Hva skjer? Jeg lager mål, men han scorer med Gerrard med tåspissen under en ELENDIG Robinson. Jeg leser av statistikken til Termo. 1 skudd/1 skudd på mål/1 mål. Reina fortsetter å redde og jeg skyter vel i stangen to eller tre ganger. Ballen vil aldri i mål. 14 skudd og 9 av dem på mål fra meg og jeg har HELE banespillet.

 

Et poeng kan holde i teorien, men spørsmålet er hvor gull Termo kan ha mot de andre. Det er ekstra surt, fordi jeg har fortjent flere poeng enn de jeg står med nå mot nesten alle mine motstandere, men jaja.

 

For all del ikke ta dette som kritikk mot deg Termo. Takk for kampene, og du kan jo veldig lite i om du er effektiv, men akkurat nå er jeg frusterer som få. :)

Lenke til kommentar
Merker jeg gleder meg utrolig til mellomspillet. Det innledende gruppespillet forventet jeg å gå videre fra. Men jeg ser at det kan bli meget tøft å gå videre fra det neste, hvor det kommer til å bi grupper hvor alle kan ta poeng fra alle :p

 

JAU :)

 

BTW Takk for kampen, made in norway - nederlaget 4-3 :)

Lenke til kommentar
Merker jeg gleder meg utrolig til mellomspillet. Det innledende gruppespillet forventet jeg å gå videre fra. Men jeg ser at det kan bli meget tøft å gå videre fra det neste, hvor det kommer til å bi grupper hvor alle kan ta poeng fra alle :p

 

JAU :)

 

BTW Takk for kampen, made in norway - nederlaget 4-3 :)

Takk for kampen ja :p Uff, trodde vi skulle ta dere, men uheldigvis slapp vi inn et mål helt på tampen. Utrolig spennende kamp, hvor begge lag fort kunne tatt en knepen seier. Gratulerer med seieren uansett :)

Lenke til kommentar
Summerer opp kampene mine.

 

Alt-Ctrl 0 - 7 Aunron

Alt-Ctrl 2 - 8 Aunron

Alt-Ctrl 3 - 4 Holy_Diver89

Alt-Ctrl 1 - 0 Holy_Diver89

Alt-Ctrl 2 - 0 Cryflopp

Alt-Ctrl 2 - 0 Cryflopp

Alt-Ctrl 5 - 1 Brann89

Alt-Ctrl 1 - 0 Brann90

Alt-Ctrl 0 - 3 Steen_Jadd

Alt-Ctrl 3 - 9 Steen_Jadd

 

GF - GA - GD

19 - 32 - -13

Urettferdig! Hvorfor får du spille alle kampene på hjemmebane? :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
hva med nå? må nemlig legge meg snart, skal på jobb imorra.

 

Har seg sånn at TVen er opptatt, så må nesten vente til den er ledig.

Kan vell swoope inn og ta oppgaven jeg. Add me, and PM'me when ready.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...