Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Enig med w3ser her. Må det brukes BAP metoden så spiller dere sånn. Og spesielt latterlig å bare quitte hvis man ligger under altså. Men ja, fiks på kameravinkelene og slå av BAP-funksjonene osv osv før du går inn på kampen.

Blir det helt likens da? (som vanlig kamp)

Hadde jo tenkt å ''gi'' han et mål når vi fikk til vanlig kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå begynner jeg faktisk å bli mektig irritert... Prøvde ca. 10 ganger å få spilt vanlig med daniel (restarta å alt). Så inviter jeg til BAP (som det står i reglene) når det har gått 12 min av kampen skorer jeg. Han leaver tvert. Med spørsmål om "er vell ikke slik vi skal spille?"

 

what to do. steeeen ?

Det stemmer det du sier w3eser. Om det er umulig å få spilt en vanlig rangert kamp skal kampene gjennomføres ved hjelp av BAP. Om en av partene nekter å spille på denne måten er det lite jeg kan gjøre frem til fristen er gått ut, ettersom jeg ikke kan tvinge noen til å gjennomføre kampene. Det jeg sier nå er ikke ment som kritikk mot noen, men mer som en oppkalring. Hvis fristen er gått ut uten at kampene er blitt spilt pga. det ikke var mulig å spille vanlig rangert, så vil jeg favorisere den parten som har ønsket å spille BAP. Jeg forstår at det er frustrerende å spille BAP. Alle har det på samme måte, men hva skal man gjøre hvis det ikke er mulig å gjennomføre kampene på vanlig måte? BAP metoden ødelegger spillet for mange brukere. Enesten trøsten er at det er likt for alle.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Hvis én deltaker må spille 90% av alle kamper vha. BAP vil jeg si han har en stor fordel overfor motstandere, selv om forholdene er identiske i den aktuelle kampen.

 

Jeg stikker fra kamper (vanlige random rangerte) som lagger\føles så seige som BAP.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Jeg sliter ikke å spille mot w3eser/Nextlivee, Latias har spilt vanlig mot han. Det er noen som rett og slett ikke fungerer mot hverandre, sannsynligvis fordi begge parter ikke har de nødvendige portene åpnet. w3eser er også blant de beste FIFA-spillerene her på forumet og trives like lite som alle andre å spille BAP.

Lenke til kommentar
Jeg sliter ikke å spille mot w3eser/Nextlivee, Latias har spilt vanlig mot han. Det er noen som rett og slett ikke fungerer mot hverandre, sannsynligvis fordi begge parter ikke har de nødvendige portene åpnet. w3eser er også blant de beste FIFA-spillerene her på forumet og trives like lite som alle andre å spille BAP.

Hva han trives med vet jeg ikke, men han gikk i alle fall rett på BAP da jeg spilte mot han. Min første kamp med BAP og jeg tapte 5-0.

Like etterpå arrangerte jeg en vanlig kamp og vant den 1-0.

 

Forskjellen er enrom, og er man vant med å spille sånn så er det utvilsomt en fordel.

Lenke til kommentar

Jepp. Timingen blir helt borte. Jeg taper dueller, bommer på pasninger og svir sjanser fordi responsen er litt forskjellig.

 

En annen ting jeg lurte litt på. Har "poengbaren", den som er rød og grønn, noe å si for hvordan en spiller fungerer? Med tanke på moral, dip i form osv.

Det virket nesten sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...