Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kampene ja. Fikk rødt på Raul Albiol og tror jeg det var, men kortene strykes kanskje til neste runde? :p

 

Kamp nummer en blir totalt ødelagt pga det første målet. Spillerne mine har i utgangspunktet full kontroll på den løse ballen, men ingen av spillerne reagerer, og når en av de først reagerte løpte han av alle ting feil vei. Måtte legge om på taktikken pga det, men fortjent seier. Du pressa rimelig bra og hadde mange sjanser, men kjipt at målet kom på den måten.

 

I kamp nummer to gikk alt mot meg, det at du scoret det sjuende målet pga en av spillerne mine gikk inn i ballføreren min slik at du fikk ballen sier sitt (irriterende hvor ofte det skjer). Synes ikke 9-3 reflekterer kampen helt, men greit nok. To fortjente seire.

Lenke til kommentar
Takk for kampene ja. Fikk rødt på Raul Albiol og tror jeg det var, men kortene strykes kanskje til neste runde? :p

 

Kortene strykes ikke til neste runde :p Hvis det hadde vært slik kunne alle ha utnyttet at de spilte sin siste kamp i gruppespillet. Er egentlig ikke noe begeistret over at spillere skal stå over. Men det er akkurat pga. slike hendelser som i denne kampen at det gis karantene. For å hindre at folk feller som bakerste mann. Det er rimelig provoserende. Heldigvis for meg skjedde det på 9-1 tror jeg det var, og hadde ingen betydning. Hvis det hadde vært en annen "straff" enn èn kamps karantene så hadde jeg vært glad for det, men jeg ser ingen annen løsning. Grunnen til at jeg ikke liker karantenene er at det er litt bry å skifte spiller og at det ofte glemmes, i tillegg til at det sjelden svekker laget. En merker det ikke mye på laget at en forsvarsspiller mangler èn kamp. Ser at det gis en del røde kort. Jeg skal ikke legge meg opp i det, men håper selvfølgelig at flest mulig spiller fair. Selv verken driver jeg med overdrevne feiringer eller feller bevisst som bakerste mann når jeg spiller SuperCup. Dette ettersom jeg mener man bør oppføre seg på en skikkelig måte når en deltar i en slik cup.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Takk for kampene ja. Fikk rødt på Raul Albiol og tror jeg det var, men kortene strykes kanskje til neste runde? :p

 

Kortene strykes ikke til neste runde :p Hvis det hadde vært slik kunne alle ha utnyttet at de spilte sin siste kamp i gruppespillet. Er egentlig ikke noe begeistret over at spillere skal stå over. Men det er akkurat pga. slike hendelser som i denne kampen at det gis karantene. For å hindre at folk feller som bakerste mann. Det er rimelig provoserende. Heldigvis for meg skjedde det på 9-1 tror jeg det var, og hadde ingen betydning. Hvis det hadde vært en annen "straff" enn èn kamps karantene så hadde jeg vært glad for det, men jeg ser ingen annen løsning. Grunnen til at jeg ikke liker karantenene er at det er litt bry å skifte spiller og at det ofte glemmes, i tillegg til at det sjelden svekker laget. En merker det ikke mye på laget at en forsvarsspiller mangler èn kamp. Ser at det gis en del røde kort. Jeg skal ikke legge meg opp i det, men håper selvfølgelig at flest mulig spiller fair. Selv verken driver jeg med overdrevne feiringer eller feller bevisst som bakerste mann når jeg spiller SuperCup. Dette ettersom jeg mener man bør oppføre seg på en skikkelig måte når en deltar i en slik cup.

 

 

Hehe, var bare en spøk det med at kortene strykes :p Var rimelig frustrert på det tidspunktet, målene bare rant inn. Men hadde ikke gjort det om det var jevnt, trodde likevel jeg hadde en sjanse til å nå ballen, men men.

 

Ikke mye som er verre når stillingen er 1-1 og man på tampen av kampen kommer alene igjennom for så at en spiller som ikke har sjans til å nå ballen feller mannen og alt man får er et frispark.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg faktisk å bli mektig irritert... Prøvde ca. 10 ganger å få spilt vanlig med daniel (restarta å alt). Så inviter jeg til BAP (som det står i reglene) når det har gått 12 min av kampen skorer jeg. Han leaver tvert. Med spørsmål om "er vell ikke slik vi skal spille?"

 

what to do. steeeen ?

Endret av w3eser
Lenke til kommentar

Spilte vanlig med latias i dag.. Null problem. Men reglene må jo følges, ikke noe annet jeg gjør. Er du ikke interessert i å spille BAP? nei, så ikke meld deg på cup da vel... er jo alltid noen som ikke kommer i kontakt med hverandre på andre måter.

 

Har ALDRI vært pes om dette før nå.. :S

Endret av w3eser
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Møt meg i Nord-Europa 5 Lounge'n den bruker å funke fjell. Ellers så utsetter jeg å spille med deg til du fikser fifa'n din. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Har en liten mistanke om at du ikke spiller med vanlig kameravinkel i BAP da, Danielzu? Du bør også slå av de typiske BAP-funksjonene i stillinger før kampen.

 

Når det gjelder å spille mot w3eser skjønner jeg ikke hvorfor folk helt sliter så mye. Jeg har selv spilt mot han flere ganger (forrige SuperCup) uten å møte på problemer. Jeg ser også frustrasjonen til w3eser når folk quitter når han scorer eller leder i BAP. Det hadde vært utrolig kjipt om w3eser gikk ut av cupen, fordi folk ikke fikk spiller mot han, da han utvilsomt er blant de aller beste i gruppen.

 

EDIT:

@Fox: Hvis det ikke går på normalt vis så skal det spilles BAP, det er slik det har vært i alle cupene.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...