Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som det blir stress for deg steen, men ellers er det jo en god idé.

 

Btw PSV; ser ut som de 3 poengene du klarte å få mot meg kommer til å hjepe deg enormt. ;)

 

Jepp, nå trenger jeg bare 1p på 4 kamper for å unngå jumboplass!!

 

Dreit meg regelrett ut mot Autzen sist gang, ser ikke bort ifra at det skjer igjen, og ellers er det jo yogi kozybear som jeg aldri har spilt mot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det gikk visst litt hett for seg med et par av brukerne i natt. Disse postene er fjernet fra tråden.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Men man burde kanskje endre litt på reglene for seedingpoeng slik som turneringen har blitt nå?

Det vil naturligvis bli delt ut mer seedingpoeng for gruppeseier nå som det er 6 lag med. Dette vil føre til at hele seedingsystemet må forandres litt på. Det vil også deles ut poeng i B-sluttspillet, men naturligvis et lavere antall en for dem som går videre til A-sluttspillet.

 

Så at det kom inn et forslag om at en fra B-sluttspillet kunne styre den delen. Det er i og for seg et godt forslag. Men det jeg frykter er at de to sluttspillene ikke skal bli ferdig samtidig. Jeg ville blitt ganske frustrert om A-sluttspillet ble ferdigspilt lenge før B-sluttspillet, og vi av den grunn måtte utsette en ny cup. Ettersom folk virker positive til ideen så vil jeg prøve å arrangere et B-sluttspill i denne turneringen, og jeg vil gjøre et forsøk på å lede det selv. Det vil tross alt bli den samme mengde arbeid som i skrivende stund, ettersom det fortsatt vil være 4 grupper à 6 lag.

Lenke til kommentar

Jeg ser at Hamit47 og Wisbatov samt Cryflopp og Holy_Diver ligger på lik poengsum. Jeg minner om at innbyrdes oppgjør er tellende når det er lik poengsum. Ettersom jeg ikke husker en brøkdel av resultatene ber jeg om at hver bruker følger med om deres tabellposisjon er korrekt. Jeg orker ikke å gå gjennom 25 sider for å finne et resultat :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...