Alt-Ctrl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Godt forslag det Steen. Men pass på så du ikke tar på deg for mye arbeid, skal være morro og Vi har vel igjen våres to kamper, jeg kan spille senere i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er i Fifa-humør for tiden, så noen som vil ha noen treningskamper? Kommer nok til å spille til OL begynner i kveld, bare å legge til man_utd100. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er i Fifa-humør for tiden, så noen som vil ha noen treningskamper? Kommer nok til å spille til OL begynner i kveld, bare å legge til man_utd100. Kommer innpå nå Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Mangler kampene møt cryflopp og brann89 Kan ta dem nå, før jeg skal i middagselskap kl. 4 i dag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som det blir stress for deg steen, men ellers er det jo en god idé. Btw PSV; ser ut som de 3 poengene du klarte å få mot meg kommer til å hjepe deg enormt. Jepp, nå trenger jeg bare 1p på 4 kamper for å unngå jumboplass!! Dreit meg regelrett ut mot Autzen sist gang, ser ikke bort ifra at det skjer igjen, og ellers er det jo yogi kozybear som jeg aldri har spilt mot. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Si ifra når du kan Termo. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Og "as far as the last matches go" er jeg "fucked" med familietull så og si hele dagen i dag. Kanskje på kvelden om det ikke blir så altfor sent. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg fikk begynt på en match mot latias... Han ramla ut etter ca. 40 min Jeg leda 1-0, han fikk rødt kort på abidal... Vi tar det igjen senere Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Han slet mot meg også på linja. Tydeligvis noe feil hos han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Faen, har aldri slitet så hardt med nettet. Skal vi ta en omgang nå da? Jeg kan gå ned til ti mann, og du får målet ditt lagt til etter kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det gikk visst litt hett for seg med et par av brukerne i natt. Disse postene er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Si ifra når du kan Termo. Kan nå, men må ha svar fort. Mulig vi bare rekker en nå, og må ta den siste senere, eller ta begge senere i dag. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da var vi ferdige 6-0 første. der abidal fikk rødt 8-1 andre. der abidal står over, men puyol får rødt. Dermed må han stå over nestekamp. Takk for kampene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 man_utd100 0-6 nextlivee (rødt Abidal) man_utd100 1-8 nextlivee (rødt Puyol) Ble knust i begge kampene. Skikkelig imponert over chippinga di. Ballen gikk jo i mål, selv om keeperen stod omtrent på streken. GG. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 man_utd100 0-6 nextlivee (rødt Abidal)man_utd100 1-8 nextlivee (rødt Puyol) Ble knust i begge kampene. Skikkelig imponert over chippinga di. Ballen gikk jo i mål, selv om keeperen stod omtrent på streken. GG. trent endel på den ja Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Men man burde kanskje endre litt på reglene for seedingpoeng slik som turneringen har blitt nå? Det vil naturligvis bli delt ut mer seedingpoeng for gruppeseier nå som det er 6 lag med. Dette vil føre til at hele seedingsystemet må forandres litt på. Det vil også deles ut poeng i B-sluttspillet, men naturligvis et lavere antall en for dem som går videre til A-sluttspillet. Så at det kom inn et forslag om at en fra B-sluttspillet kunne styre den delen. Det er i og for seg et godt forslag. Men det jeg frykter er at de to sluttspillene ikke skal bli ferdig samtidig. Jeg ville blitt ganske frustrert om A-sluttspillet ble ferdigspilt lenge før B-sluttspillet, og vi av den grunn måtte utsette en ny cup. Ettersom folk virker positive til ideen så vil jeg prøve å arrangere et B-sluttspill i denne turneringen, og jeg vil gjøre et forsøk på å lede det selv. Det vil tross alt bli den samme mengde arbeid som i skrivende stund, ettersom det fortsatt vil være 4 grupper à 6 lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Group A game? (ja, jeg snakker til deg w3eser) Endret 14. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skal vi ta kampene våres Steen? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Skal vi ta kampene våres Steen? Jeg er klar nå! Starter fifa nå Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg ser at Hamit47 og Wisbatov samt Cryflopp og Holy_Diver ligger på lik poengsum. Jeg minner om at innbyrdes oppgjør er tellende når det er lik poengsum. Ettersom jeg ikke husker en brøkdel av resultatene ber jeg om at hver bruker følger med om deres tabellposisjon er korrekt. Jeg orker ikke å gå gjennom 25 sider for å finne et resultat Endret 14. februar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå