ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Håper du kan oppdatere tabellen snart Steen Vil se at jeg ligger på toppen av gruppa, med mindre Kriss har spilt noen kamper Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vil prøve å få spilt noen kamper i dag, så bare for de som er i min gruppe å si i fra, så prøver vi å få spilt. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Vil prøve å få spilt noen kamper i dag, så bare for de som er i min gruppe å si i fra, så prøver vi å få spilt. Kan du nå? Endret 14. februar 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Fikk inn et forslag fra en bruker om at de som ryker ut allerede i nåværende gruppespill kunne gå videre til et såkalt B-sluttspill. Jeg merker at dette vil skape en god del mer arbeid for mitt vedkommende, men jeg vil gjennomføre det om interessen er til stede. Slik cupen er nå går de tre beste fra hver gruppe videre til et mellomspill hvor det spilles 2 grupper à 6 lag. De to beste går videre til semifinaler. Hvis det blir noe B-sluttspill tenker jeg at de tre jumboene fra hver gruppe går videre til et makent gruppespill og deretter semifinaler på de to beste. Hvis dette i det hele tatt skal fungere er det ekstremt viktig at de i B-sluttspillet klarer å holde tritt med A-sluttspillet når det gjelder å få unnagjort kampene sine. Dvs. at jeg ikke kommer til å vurdere å utsette noen frister om det skulle gå treigt i det sluttspillet. Jeg ser for meg at jeg må være så nøye på tidsfristene for at det i det hele tatt skal være mulig å gjennomføre to sluttspill på en gang. Da er jeg spent på om interessen er til stede. Hva tenker folk? Endret 14. februar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Forresten, noen fra gruppe A som er online så sent som nå? som nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som det blir stress for deg steen, men ellers er det jo en god idé. Btw PSV; ser ut som de 3 poengene du klarte å få mot meg kommer til å hjepe deg enormt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vil prøve å få spilt noen kamper i dag, så bare for de som er i min gruppe å si i fra, så prøver vi å få spilt. Kan du nå? Skal vi spille nå. Kan komme online om 7-8 minutter. PSN: msivers Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vil prøve å få spilt noen kamper i dag, så bare for de som er i min gruppe å si i fra, så prøver vi å få spilt. Kan du nå? Skal vi spille nå. Kan komme online om 7-8 minutter. PSN: msivers Har lagt deg til;) Venter;) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Høres ut som det blir stress for deg steen, men ellers er det jo en god idé. Blir en del arbeid, men det er ikke umulig å gjennomføre. Men det blir naturligvis kun gjennomført om interessen er stor blant dem som ryker ut. Selv synes jeg det er en god ide med tanke på at det ofte er de samme som ryker ut tidlig. Det kunne vært kjekt for dem også å spille sluttspill og få være med litt lengre i cupen, i stedet for å ryke ut i innledende runde hver gang, og må vente helt til neste SuperCup igjen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men man burde kanskje endre litt på reglene for seedingpoeng slik som turneringen har blitt nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Knallidé, men ikke gjennomfør den hvis du ikke har tid. Hadde vært morro å spille mot andre som også har ryket ut, og ikke mot de beste hele tiden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis ikke kunne jo en som hadde kommet til B sluttspillet stått for ansvaret der og laget en ny tråd? Tror nok du har billetten i boks Wisbatov, med mindre lleyhewitt overrasker på sine siste kamper og msivers gjør det bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg kan ta ansvaret for B-sluttspillet, hvis det blir for mye arbeid for Steen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nå vil du spille, Cryflopp? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan du spille i kveld Termo? En gang imellom 18.30 og 21.00? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg kan spille fram til 17.00, skal i middagsbesøk, så er ikke hjuemme før kvelden. Kanskje jeg kan spille etter det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan du spille i kveld Termo? En gang imellom 18.30 og 21.00? Kanskje, må se ann litt. Skal bort etterpå også er det skiskyting fra OL kl. 20.15 Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hamit47 5 - 4 Msivers Msivers 0 - 1 Hamit47 Takk for kampene:) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Takk for kampene ja, synes begge kampene var jevne og morsomme. Endret 14. februar 2010 av Termo Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Takk for kampene ja, synes begge kampene var jevne og morsomme. Ja,men var mye lagg:s Ledet 3-0 første kampen,så tok det litt for mye med ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå