Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk inn et forslag fra en bruker om at de som ryker ut allerede i nåværende gruppespill kunne gå videre til et såkalt B-sluttspill. Jeg merker at dette vil skape en god del mer arbeid for mitt vedkommende, men jeg vil gjennomføre det om interessen er til stede. Slik cupen er nå går de tre beste fra hver gruppe videre til et mellomspill hvor det spilles 2 grupper à 6 lag. De to beste går videre til semifinaler. Hvis det blir noe B-sluttspill tenker jeg at de tre jumboene fra hver gruppe går videre til et makent gruppespill og deretter semifinaler på de to beste. Hvis dette i det hele tatt skal fungere er det ekstremt viktig at de i B-sluttspillet klarer å holde tritt med A-sluttspillet når det gjelder å få unnagjort kampene sine. Dvs. at jeg ikke kommer til å vurdere å utsette noen frister om det skulle gå treigt i det sluttspillet. Jeg ser for meg at jeg må være så nøye på tidsfristene for at det i det hele tatt skal være mulig å gjennomføre to sluttspill på en gang.

Da er jeg spent på om interessen er til stede. Hva tenker folk?

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Høres ut som det blir stress for deg steen, men ellers er det jo en god idé.

Blir en del arbeid, men det er ikke umulig å gjennomføre. Men det blir naturligvis kun gjennomført om interessen er stor blant dem som ryker ut. Selv synes jeg det er en god ide med tanke på at det ofte er de samme som ryker ut tidlig. Det kunne vært kjekt for dem også å spille sluttspill og få være med litt lengre i cupen, i stedet for å ryke ut i innledende runde hver gang, og må vente helt til neste SuperCup igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...