Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er så søte :love:, men ro ned litt og prøv å respekter hverandre. Jeg har selv prøvd 10 ganger med tc47 før for å få en vanlig rangert kamp. :)

 

Slappe av med et par kamper mot meg nå, tc? Jeg vil prøve ut ny formasjon og taktikk, hadde vært så kult om jeg klarte å få det til, helt unikt.

Lenke til kommentar

Persfival 3 - 2 trust47

trust47 5 - 2 Persfival

 

Første kamp var klassisk "jeg har spilt for mye FIFA i dag" kamp for meg, slappet av og holdt nesten på å sove når jeg lå i sengen og spilte. Han scorte et sykt frisparkmål for 1-0, og når det avr 2-1 til han ga jeg vekk et litt morsomt mål for 3-1 der jeg køddet litt rundt med keeperen. Var vel nesten selvmål hvis ikke helt. :p Før jeg reduserte til 3-2 men ikke klarte å skjerpe meg nok for å finne utligning. Selvfølgelig regnet det også i hele jævla kamp, faeeen så ekkelt. Rett og slett æsj. Ellers bra spilt av PSV.

 

Andre kamp får jeg meg opp fra sengen, setter meg på stolen og skjerper meg. Tenker at det er like greit å "sikre" avansement (er vel videre nå, får nok se senere) og tar sjansene mine, får pasningsspillet på gang og scorer en del selv om jeg slipper inn på litt komisk måte (3-1 kanskje) før jeg scorer et par til. PSV scorer vel 5-2 mot slutten som et grei consolation-mål.

 

Takk for kampene. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Persfival 3-2 trust47

trust47 5-2 Persfival

 

Første kampen er jeg iallefall på høyde, muligens til og med bedre. Du har gullhår i rævva som unngår rødt kort når du spolerer en 100% sjanse. Ellers er vi vel begge ganske wasteful hva sjanser angår.

 

Andre kampen er litt mer "down to earth" for min del og jeg blir totalt utspilt og scorer to mål på en sjanse skapt av meg selv, samt en sjanse skapt av deg etter noe jeg anser som smålig oppførsel (stå og trikse med ballen i forsvar). Men jeg hadde vel reagert på samme vis om jeg hadde spilt mot megselv og min noe defensive taktikk.

 

Anyway, takk for kampene

Lenke til kommentar

Haha PSV sorry, jeg er litt trøtt og har rett og slett spilt litt for mye FIFA i dag. Seriøst, haha. Btw, jeg taklet ikke i første kampen. Swear to fukin god. Det var sånn at jeg trykket inn X, og du vet hvordan de av og til sklitakler selv? Sånn ble det, og derfor blir det ikke rødt siden jeg ikke valgte å gjøre noe slikt selv. Hehe du var litt bedre enn meg i første kamp ja, men jeg var virkelig ikke motivert altså. :p

 

Og oppførselen min i andre kamp osv hadde absolutt ingenting å gjøre med taktikken din eller deg, var rett og slett litt dumt og tenkte jeg skulle prøve noe da jeg ledet 3-0. Ingenting mer enn det.

 

Men ja, beklager hvis det så ut som jeg var cocky eller noe. ;)

Lenke til kommentar

Ferdig å spille mot Norsk.

 

aunmar 1-4 Holy_Diver92

aunmar 4-1 Holy_Diver92

 

Ble en smule umotivert fra meg i første kamp. Har aldri sett den jævlia linja til Frankrike så rævkjørt før. De stod over midtbanen hele kampen og det var bare for deg å prikke igjennom gjennombruddsballer. Sykt irriterende. Med den linja så fantastisk elendig funket ingen angrep fremover heller. Fortjent resultat, men den linja takler tydeligvis ikke Inter.

 

Andre kamp mye bedre. Får ledelse 2-0, på ultradefensiv, og det funker knall. Du har ikke mye å spille på når linja mi sånn passe holder seg der den skal ligge. Tror dette har sikret avansementet mitt.

Lenke til kommentar

Persfival 0-3 monsterboy456

Persfival 1-4 monsterboy456

 

Tapte begge fortjent, bommer på de få sjansene jeg får og da fortjener jeg ikke bedre. Men, jeg lærer av hver kamp så det gjør ikke noe. :)

 

Sist turnering lærte jeg gjennombruddspasningen og den før der igjen hvordan legge press (R2+X), neste jeg tror kan være lurt nå er såkalt "off-ball movement". :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...