Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trust47 4 - 4 monsterboy

 

ble det i første kamp. Ledet til 90. min, sentret tilbake til keeper som ikke hadde lyst å klarere selv om jeg trykket 9 ganger, også stjal monsterboy ballen og puttet 4-4. Gaaanske irriterende, hehe.

 

Ah okay. Skal vi prøve ranked en gang da?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Dette er så jævlig rart at jeg vil gråte. Hver gang et mål puttes så mister vi connection. Får se på det senere i uken fredes. Får ikke tid i morgen, så ja.

 

Uansett, 1-0 til meg, 15 min spilt.

 

Stemmer for at vi venter og ser om begge går videre, sånn at kampen kan utgå.

 

Vi spiller selvsagt hvis den får betydning.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt ferdig gruppespillet for min egen del.

 

Persfival 2 - 2 RuFu87

RuFu87 0 - 1 Persfival

 

Følte jeg hadde fortjent en bedre skjebne i andre kampen, men begge rota en del, så kunne fort blitt større seier også.

 

Takker for kampene.

 

Jeg kommer nok ikke videre fra gruppespillet, og har heller ikke fortjent det.. Bedre lykke neste gang I guess. ;)

Lenke til kommentar

Spilte en ranked kamp akkurat nå fredes, og den funket fett og jeg scorte 3 ganger og vant 3-0. Det er bare noe jævlig rart mellom oss, og bare på ranked også, haha. Jææævlig merkelig må jeg si. Men kan hende ikke har så mye å si som du sier; vi får se.

 

1-0 15 min ihvertfall, hehehe. ;)

Lenke til kommentar
Da har jeg spilt ferdig gruppespillet for min egen del.

 

Persfival 2 - 2 RuFu87

RuFu87 0 - 1 Persfival

 

Følte jeg hadde fortjent en bedre skjebne i andre kampen, men begge rota en del, så kunne fort blitt større seier også.

 

Takker for kampene.

 

Jeg kommer nok ikke videre fra gruppespillet, og har heller ikke fortjent det.. Bedre lykke neste gang I guess. ;)

 

Enig i det du sier, i første kamp har vi en omgang hver. I andre kamp føler jeg at ingen av oss er særlig effektive, og jeg scorer ironisk nok på en mulighet jeg bannet som faen fordi jeg var sikker på at den gikk utenfor. Spiller gjerne mer mot deg da det var ganske morsomme kamper.

Lenke til kommentar

Monsterboy vant den første kampen 3-1. Stod 0-1 til pause, men plutselig scorte han på sine tre første skudd. I den andre kampen tapte jeg lett 6-1. Gratulerer med seierne ;)

 

Dette er forresten en av de dårligste cupene jeg har spilt på en stund. Får aldri til noe spill, og bommer på alle sjansene mine. Hvis jeg kvalifiserer meg videre så er det et under :p

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...