tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha 3. gang vi prøver, mister connection med en gang et mål går inn. Jævlig merkelig aldri skjedd før. Du får spille mot han først da Rufu. Morsomt at du trodde du tapte en kamp i supercup btw, også var det "ubetydelig"! Haha. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Spørs om jeg invita deg når dere spilte og jeg fikk en random fyr i stedet. :sDu får si ifra når dere to er ferdige. Du spilte visst mot en som het justafied. Vi kan prøve nå. Jeg og trust47 blir disconnecta konstant. Andre som sliter med det samme akkurat nå? Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sjekk guiden i første post. Du får ikke privat spilløkt, og da kommer det masse randoms. Jupp.. Det jeg kom på rett etter at jeg posta. Da husker jeg det hvertfall til neste gang. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Skulle skrive melding til deg via PS3en Holy, men så du logga av. Mista connection til PSN igjen, lurer på om det er noe med nettet her, for Rufu sliter med det samme har jeg skjønt. Hadde tenkt at vi kunne spille kampen ferdig, men siden du logget av så får vi vel ta resten senere i kveld kanskje? Spilt til 62 min. Regner med at det er greit at vi lar klokka gå til 17min ut i første omgang også spiller vi ferdig kampen på den måten. Altså avslutte når det er pause. Stillingen var 0-0 Vi kan prøve nå. Jeg og trust47 blir disconnecta konstant.Andre som sliter med det samme akkurat nå? Jepp. Sikkert stor pågang pga cupen Endret 13. februar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Les litt opp i tråden Alt, vi har prøvd 3 ganger meg og monsterboy og mister connection hver kamp. Er vel for alle dette gjelder nå. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, så det etter jeg posta Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha. Ser ut som Sindre får spilt helt fint. Hmm. Ser også ut som Rufu og fredes har fått kampene i gang også. Får se om de klarer å spille de ferdig da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Å miste connection fra PSN har skjedd mye i det siste, som oftest hender det på CoD MW2 for min egen del, men der er man så heldig at man bare kan logge inn, mens man fortsatt er i gamet og ikke blir disconnectet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Wis, chillekamp nå da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg er med på kamper mot folk i gruppe D fra og med 23.30, poke/add meg på PSN : Persfival. Jeg er innom forumet i minutter hver dag nå sålenge jeg er uten PC så det er nesten håpløst å sende PMer her på forumet. Jeg er dog ganske tilgjengelig (mener jeg) på PSN. Å surfe med iPhone som holder 60-80kbps er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 OO jeg er med da PSV. Men må ta kampene mot monsterboy først etter han er ferdig mot RuFu. Så du burde kanskje spilt mot RuFu først med mindre du allerede har spilt mot han. Ingen mulighet for at du er med nå? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 PSV, jeg er også klar for å få spilt kampene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da har jeg og germaner spilt. Først 1-1 så vant jeg 3-2. har aldri sett så mye lagg i to kamper før. Var jo umulig å spille ball. Gikk ikke an å spille possession. var minst 3 sek delay på alt man gjorde. Uansett takk for kampen. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da har jeg og germaner spilt. Først 1-1 så vant jeg 3-2. har aldri sett så mye lagg i to kamper før. Var jo umulig å spille ball. Gikk ikke an å spille possession. var minst 3 sek delay på alt man gjorde.Uansett takk for kampen. Ja,mye lagg:( Takk for kampene;) Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 DA har jeg spilt mot Monsterboy! Monsterboy 5 - 1 RuFu87 Monsterboy 4 - 1 RuFu87 Hadde så å si ingenting å stille opp med.. Fikk ikke til noenting og ble overkjørt. Var et par rare mål inni der, men hadde lite å si. Takk for kampene! Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Fikk spilt to kamper mot rufu87. monsterboy456 : 5-1 : rufu87 monsterboy456 : 4-1 : rufu87 Takk for kampene. Det var et par rare mål, ja Sender invite nå tc47. Endret 13. februar 2010 av fredes Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fredes, spille etterpå? Bare å legge meg til: Autzen89 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Oki send du. Jeg venter. Får håpe det fungerer da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva faen skal vi gjøre fredes... prøve online team play? Jeg spilte helt fint et par kamper mens du spilte mot Rufu.... Hva faen. Jeg sender onlime team play invite jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi kan ta et par chillekamper senere tc? Skal se en episode av Glee før jeg logger på PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå