Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Da har jeg og lleyhewitt spilt. Takk for kampene.

Vant den første 3-0 og den andre 3-1. Hadde god kontroll i begge og burde scoret mye mer. Hadde 23 skudd i kamp nr.2 og tror 12 av dem var på mål :p

 

Skal bare ha en kort pause så er jeg klar germaner.

Takk for kampene ja. Var klasseforskjell, det visste jeg før kampene også. Så jeg må faktisk si jeg er litt fornøyd med "bare" ha sluppet inn 3 mål per kamp. :p Burde også hatt et par flere mål selv, var ineffektiv på de sjansene jeg hadde, men men... Skal ikke legge noe stort i det og det er ingen big deal, men du fikk Ramos utvist i første kamp, men brukte ham i andre. Regner med du bare glemte deg, hadde uansett ikke utgjort noen forskjell. :)

 

Da har jeg bare Kriss og Termo igjen. Satser på en seier til hvert fall så skal jeg si meg fornøyd med Supercup-debuten. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TC: Da er det kanskje noe her. Merket det spesielt i første kampen, men i andre gikk det glattere på begynnelsen, før det begynte igjen. Kan hende det er noe jeg forestiller meg, siden det er ikke noen åpenbar lagging - det føles isåfall ut som det er en delay som gjør ting som lette rett-frem-pasninger en utfordring. For "hvile" PS3'n litt. Kanskje det fungerer. :)

Lenke til kommentar
Takk for kampene ja. Var klasseforskjell, det visste jeg før kampene også. Så jeg må faktisk si jeg er litt fornøyd med "bare" ha sluppet inn 3 mål per kamp. :p Burde også hatt et par flere mål selv, var ineffektiv på de sjansene jeg hadde, men men... Skal ikke legge noe stort i det og det er ingen big deal, men du fikk Ramos utvist i første kamp, men brukte ham i andre. Regner med du bare glemte deg, hadde uansett ikke utgjort noen forskjell. :)

 

Da har jeg bare Kriss og Termo igjen. Satser på en seier til hvert fall så skal jeg si meg fornøyd med Supercup-debuten. ;)

 

Da blir det walkover, tre poeng til Hewitt :p Hvis vi skal følge etter disse reglene

Lenke til kommentar
Da har jeg og lleyhewitt spilt. Takk for kampene.

Vant den første 3-0 og den andre 3-1. Hadde god kontroll i begge og burde scoret mye mer. Hadde 23 skudd i kamp nr.2 og tror 12 av dem var på mål :p

 

Skal bare ha en kort pause så er jeg klar germaner.

Takk for kampene ja. Var klasseforskjell, det visste jeg før kampene også. Så jeg må faktisk si jeg er litt fornøyd med "bare" ha sluppet inn 3 mål per kamp. :p Burde også hatt et par flere mål selv, var ineffektiv på de sjansene jeg hadde, men men... Skal ikke legge noe stort i det og det er ingen big deal, men du fikk Ramos utvist i første kamp, men brukte ham i andre. Regner med du bare glemte deg, hadde uansett ikke utgjort noen forskjell. :)

 

Da har jeg bare Kriss og Termo igjen. Satser på en seier til hvert fall så skal jeg si meg fornøyd med Supercup-debuten. ;)

 

Kom på det, så jeg byttet han ut etter 38 min ;)

Lenke til kommentar
Ble RANA av Monsterboy456 i første kamp mot han.

 

Monsterboy 3 - 2 RuFu87

 

Makan til sjangsesløsing har jeg aldri vært med på.

 

Jeg har ikke spilt mot deg :p

Merklich.. Var rimelig sikker på at det var deg jeg hadde invitert.. :s

Men like greit.. For det var tidenes sureste tap.. haha.

Vi får spille etterpå da?

Lenke til kommentar
Merklich.. Var rimelig sikker på at det var deg jeg hadde invitert.. :s

Men like greit.. For det var tidenes sureste tap.. haha.

Vi får spille etterpå da?

 

Jep. Jeg og tc47 prøver å spille, men vi har mistet connection to ganger nå. Begge ganger like etter utligning til 1-1. Kampen starter ved 40 min.

Lenke til kommentar
Merklich.. Var rimelig sikker på at det var deg jeg hadde invitert.. :s

Men like greit.. For det var tidenes sureste tap.. haha.

Vi får spille etterpå da?

 

Jep. Jeg og tc47 prøver å spille, men vi har mistet connection to ganger nå. Begge ganger like etter utligning til 1-1. Kampen starter ved 40 min.

Spørs om jeg invita deg når dere spilte og jeg fikk en random fyr i stedet. :s

Du får si ifra når dere to er ferdige. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...