Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man hadde latt påmeldingen gå litt til kunne man vel ha utvidet turneringen til en del fler lag. Litt mer jobb, selvsagt. :p

Er selvfølgelig mulig å utvide cupen. Har til tider tenkt over det, og hvordan ting da skulle blitt organisert. Vi vil nok aldri bli nok personer til å ha flere grupper. Men det er naturligvis mulig å ha flere lag i en gruppe.

 

Ettersom det har vært interesse allerede nå kan jeg la påmeldingen pågå frem til i morgen klokken 17:00. På den måten kan cupen starte allerede til helgen, noe jeg tror flere ønsker.

 

Jeg ber om at de som har ytret ønske om å være med etter at cupen ble full oppgir PSN og ønsket lag.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Er vel først nå etter jul at folk har vært ordentlig interesserte. Folk blir bedre i spillet, får det til jul etc. Positivt at flere blir med. Hvor setter du taket da?

Jeg ser ikke for meg at stort flere enn tre, fire til melder seg på før fristen går ut i morgen. Jeg sier ikke dette fordi jeg ikke ønsker at flere skal være med, men fordi jeg tror det er urealistisk å håpe på flere. Derfor setter jeg ikke noe tak, ettersom jeg ikke ser for meg at det blir noe problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...