Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg og Kriss spilt.

Første kampen starter meget jevnt og jeg brenner minst 3 giga sjanser før jeg klarer å score. Kriss har også en god del sjanser, men ikke like mange som det jeg har. Vinner til slutt nokså fortjent 2-1. Kunne ha vært mange flere mål.

 

Kamp nr. 2 så starter Kriss litt bedre enn meg, men det er også her veldig jevnt. Men det ender opp med at jeg leder 2-0 før Kriss begynner å spille skikkelig. Jeg slapper for mye av og ser at Kriss fortjent putter inn 3 mål i andre halvdel av andre omgang. Han vinner til slutt 3-2.

 

Fornøyd med å få med meg 3 av 6 poeng mot deg Kriss ;)

Lenke til kommentar

trust47 2 - 0 Autzen89

 

Autzen89 2 - 4 trust47

 

Første var ganske fortjent, hadde kontroll hele tiden. Andre kampen var heeelt craaazy; regn, sjanser, bom, crazy dårlige pasninger av begge til tider osv osv. Just a mess. Kunne godt vært 6-4 eller noe sånt. Crazy kamp.

 

Takk for kampene.

 

Med nå da Kozybear, Persfival eller fredes/monsterboy?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Kozybear, du forsvant? Tror vi hadde kommet til ca 75min. Vil du spille de siste 15minuttene også?

Hovedsikringa til huset gikk... :| Men du hadde vunnet uansett :)

 

Da ble stillingen

 

Kozybear 7 - 1 Autzen

Kozybear 0 - 3 Autzen

 

Den er grei. ;)

 

Første kampen var helt latterlig. Alt som kunne gå galt gikk galt hele tiden. I andre kampen derimot greide jeg å i gang litt spill.

 

TC vant begge kampene 2-0 og 4-2.

 

Takk for kampene begge to. Men merker dere en delay? Gjennom alle kampene følte jeg det var stor delay. Sentret ofte til helt feil spiller eller motspiller pga dette. Vanskelig å bare forsiktig sette ballen i mål, umulig å stoppe pasningsspill. Var utrolig frustrerende.

Lenke til kommentar

Persfival, Kozybear og fredes: bare si ifra her også er jeg sikkert med ikke så langt etter at dere skriver her.

 

Ser at du er pålogget på PSN Kozybear men du svarer ikke der. Bare å si ifra.

 

Og PS, nei Autzen, merket ikke så stor delay jeg. Men i andre kampen var det stress og hektisk; mye pga regnet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...