Vamos Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 NORSK - SPILLE? Har sendt PM og melding her i tråden flere ganger, men du gjentar bare mitt spørmål. Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 GRUPPE D Kan spille utover kvelden.. Add meg og send meg en PM for match. PSN-ID: RuFu87 Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) er steen and danielzu venner? Jeg ligger i andre plass til tross ejg har flest poeng mistenker at steen er kjøpt og betalt! Endret 13. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Urangerte kamper telles vel ikke? Hva med de som ikke vet hvordan man kommer seg inn i sallonger? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 holy_diver 4 - 3 Alt - Ctrl Siste målet var bittert, ingen av spillerne mine reagerte så de bare stod der som saltstøtter. Men artig kamp, grattis . Maicon fikk direkte rødt. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har igjen kampene mine mot Holy Diver og Alt-Ctrl. Jeg kan spille fra ca. 18:15, så hvis noen har tid da så vær klar i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Når skal kampene i gruppen være ferdigspilt? Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 hvor faen er nextlivee and grandi0sa? Vil spille nå! huff Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 GRUPPE D Kan spille utover kvelden.. Add meg og send meg en PM for match. PSN-ID: RuFu87 Jeg kommer også til å spille i kveld. Ikke før om et par timer tho. GRUPPE D : monsterboy456 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Når skal kampene i gruppen være ferdigspilt? Er usikker på hvor lang tid en trenger på å spille gjennom kampene i gruppespillet. Jeg setter en foreløpig frist til 03/03 23:59. Det er to og en halv uke. Om det skulle vise seg å være vanskelig å gjennomføre for flertallet så vil jeg endre fristen. Lykke til alle sammen! Endret 13. februar 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har igjen kampene mine mot Holy Diver og Alt-Ctrl. Jeg kan spille fra ca. 18:15, så hvis noen har tid da så vær klar i tråden. Jeg tar en pause nå. Må lage middag og litt forskjellig. Får ta de enten i morra eller senere i kveld. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Holy driver inviterer du meg? Skjønner ikje kordan eg skal gjøre det:P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 hvor faen er nextlivee and grandi0sa? Vil spille nå! huff +1 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 hvor faen er nextlivee and grandi0sa? Vil spille nå! huff Er sjelden at det har blir spilt såpass mange kamper i løpet av så kort tid. Er ikke unormalt at noen bruker litt lengre tid enn andre, uten at jeg vil sette nextlivee og grandi0sa i den kategorien på nåværende tidspunkt. Kan ikke forvente at alle skal være pålogget etter kun et døgn. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Holy driver inviterer du meg? Skjønner ikje kordan eg skal gjøre det:P Jeg kan nok ikke invitere deg, pga. da blir det urangert kamp, og i reglene står det at det må være rangert... Vi møtes i lobbyen: Sør europa 4? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Holy driver inviterer du meg? Skjønner ikje kordan eg skal gjøre det:P Har tenkt på det lenge og har bestemt meg for å lage en guide til det i løpet av helga Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Nesten litt sykt hvor aktivt det er her. En del var redde for at det skulle være laber aktivitet, men har tatt helt av. Stadig 10 personer i tråden samtidig, og hele 17 sider på de første kampene. En vanlig cup hadde snart vært ferdig på disse sidene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Aiit gruppe D, er med på ihvertfall 2-4 kamper nå. Hvem er klar? Legg meg til; PSN: trust47 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Kriss 1 - 0 Germaner Kriss 4 - 0 Germaner Første kampen starter med høyt tempo fra begge. Jevn kamp, ettersom jeg bommer på alt, faen så ineffektiv jeg skulle være idag. Så får jeg frispark i det 90min, og sikrer seiren med et hardt skudd rundt muren. Andre kampen starter litt som den første. Jævlig ineffektiv her og, får en 1-0 ledelse etter at han spiller ballen til meg på hans banehalvdel og rett til meg og aleine med keeper. Jeg trykker på hele kampen, og i det 80min sprekker han og jeg putter 3. Jeg skulle hatt så sykt mye mer mål i disse kampene! Takk for kampene Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Har invitert deg nå brann89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå