Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mista forbindelsen med nettet et par sekund Brann. Skal vi fullføre? Er kanskje ikke vits?

 

 

I går gikk alt mot meg når jeg spilte mot Aunron, stikk motsatt i dag. Du hadde mange sjanser men fikk ikke satt de. Jeg puttet vel nesten alle mine. 5-1 reflekterer ikke kampen, men men.

 

Alt-Ctrl 5 - 1 Brann1989

Lenke til kommentar

Alt-Ctrl du utnyttet dine sjanser og det gjorde ikje eg.. Er for varierande i slike kamper.. Av og til går alt inn og av og til bommer eg på nesten åpent mål.. Følte det var slik i dag, selv om det var du som taklet meg i nesten alle mine sjanser..

Men følte vi var på likt nivå, mn vart frustrert på slutten og da gjekk alt gale

Lenke til kommentar

Wisbatov/Jgiggs 1 - 1 Kriss^/Kriss94

Wisbatov/Jgiggs 0 - 3 Kriss^/Kriss94

 

I første kamp følte jeg meg helt klart snytt. Jeg hadde vel ballen rundt 64% av tiden og skapte mest, men du bommet på et par "free headers" som fort kunne blitt mål, men jeg blåste noen sjanser jeg også.

 

Andre kamp ble tullete, det første mål er greit, men jeg tabbet meg virkelig ut på det andre ved å bare gi fra meg ballen. Overraskende at jeg klarte å bomme på noen store sjanser i andre omgang når jeg spilte bra i en ultra offensiv 3 - 4 - 3 formasjon.

 

Takk for Kampene Kriss :)

 

Da mangler jeg bare msivers, så det er bare å si ifra her når du kan spille.

Lenke til kommentar

Kriss 1 - 1 Wisbatov

Kriss 3 - 0 Wisbatov

 

Jeg syns ikke jeg spilte noe særlig bra disse to kampene. Jeg får jo ikke til noen ting i første kampen, heldigvis er du inneffektiv og jeg scorer på det ene gode angrepet jeg har. Wisbatov fortjente å vinne kampen, så jeg er glad for å ha fått 1 poeng

 

Andre kampen er jevn, men ejg syns forsatt at jeg spiller langt fra mitt beste.De to første målene mine var flaks.

 

Ikke akkurat min "fifa-dag" idag :p Hater regn forresten og.

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Haha, så enig så enig, det eneste som er verre enn det pokkers regnet er snø.

 

Merket at du var litt "FIFA-rusten", men det tar seg sikkert opp. Jeg setter pris på om du vinner resten av kampene dine Kriss :)

 

Sindre! Ikke skuff meg mot de andre nå.

 

11 poeng og to kamper igjen, det kan gå.

Lenke til kommentar
Kriss 1 - 1 Wisbatov

Kriss 3 - 0 Wisbatov

 

Jeg syns ikke jeg spilte noe særlig bra disse to kampene. Jeg får jo ikke til noen ting i første kampen, heldigvis er du inneffektiv og jeg scorer på det ene gode angrepet jeg har. Wisbatov fortjente å vinne kampen, så jeg er glad for å ha fått 1 poeng

 

Andre kampen er jevn, men ejg syns forsatt at jeg spiller langt fra mitt beste.De to første målene mine var flaks.

 

Ikke akkurat min "fifa-dag" idag :p Hater regn forresten og.

Tid til å spille nå Kriss?:)

Endret av germaner123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...