Brann89 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Alt-Ctrl 5 - 1 Brann89 Følte alt gjekk feil der og e ikje utnyttet sjansene mine skikkelig.. Jævla surt tap.. I dag er ikje dagen min. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kan vel bli grust av deg etter du har spilt mot Wisbatov, Kriss. Bare si ifra hvis det passer. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Kven er Holy Driver? Ta kampene vist du er på? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Gruppe B,noen som er klare til å spille? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Mista forbindelsen med nettet et par sekund Brann. Skal vi fullføre? Er kanskje ikke vits? I går gikk alt mot meg når jeg spilte mot Aunron, stikk motsatt i dag. Du hadde mange sjanser men fikk ikke satt de. Jeg puttet vel nesten alle mine. 5-1 reflekterer ikke kampen, men men. Alt-Ctrl 5 - 1 Brann1989 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Norsk - spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Gruppe A: Bring it now, or forever hold you're peace. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Alt-Ctrl du utnyttet dine sjanser og det gjorde ikje eg.. Er for varierande i slike kamper.. Av og til går alt inn og av og til bommer eg på nesten åpent mål.. Følte det var slik i dag, selv om det var du som taklet meg i nesten alle mine sjanser.. Men følte vi var på likt nivå, mn vart frustrert på slutten og da gjekk alt gale Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Steen, jeg er klar for å spille om du er med. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hei er det noen fra gruppe D som kan ta noen kamper? Jeg er game. Sender du en friend request på MSN? Autzen89 ;)Så kan vi få spilt i dag. ^^ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Holy drive og cryflopp, kan dere sende meg ein PM når dere har tid for å spille kampene? Føler eg vil bli ferdig med udmykelsen i denne cupen! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Noen i gruppe C som kan spille nå ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Wisbatov/Jgiggs 1 - 1 Kriss^/Kriss94 Wisbatov/Jgiggs 0 - 3 Kriss^/Kriss94 I første kamp følte jeg meg helt klart snytt. Jeg hadde vel ballen rundt 64% av tiden og skapte mest, men du bommet på et par "free headers" som fort kunne blitt mål, men jeg blåste noen sjanser jeg også. Andre kamp ble tullete, det første mål er greit, men jeg tabbet meg virkelig ut på det andre ved å bare gi fra meg ballen. Overraskende at jeg klarte å bomme på noen store sjanser i andre omgang når jeg spilte bra i en ultra offensiv 3 - 4 - 3 formasjon. Takk for Kampene Kriss Da mangler jeg bare msivers, så det er bare å si ifra her når du kan spille. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Kriss 1 - 1 Wisbatov Kriss 3 - 0 Wisbatov Jeg syns ikke jeg spilte noe særlig bra disse to kampene. Jeg får jo ikke til noen ting i første kampen, heldigvis er du inneffektiv og jeg scorer på det ene gode angrepet jeg har. Wisbatov fortjente å vinne kampen, så jeg er glad for å ha fått 1 poeng Andre kampen er jevn, men ejg syns forsatt at jeg spiller langt fra mitt beste.De to første målene mine var flaks. Ikke akkurat min "fifa-dag" idag Hater regn forresten og. Endret 13. februar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Haha, så enig så enig, det eneste som er verre enn det pokkers regnet er snø. Merket at du var litt "FIFA-rusten", men det tar seg sikkert opp. Jeg setter pris på om du vinner resten av kampene dine Kriss Sindre! Ikke skuff meg mot de andre nå. 11 poeng og to kamper igjen, det kan gå. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Kriss 1 - 1 WisbatovKriss 3 - 0 Wisbatov Jeg syns ikke jeg spilte noe særlig bra disse to kampene. Jeg får jo ikke til noen ting i første kampen, heldigvis er du inneffektiv og jeg scorer på det ene gode angrepet jeg har. Wisbatov fortjente å vinne kampen, så jeg er glad for å ha fått 1 poeng Andre kampen er jevn, men ejg syns forsatt at jeg spiller langt fra mitt beste.De to første målene mine var flaks. Ikke akkurat min "fifa-dag" idag Hater regn forresten og. Tid til å spille nå Kriss? Endret 13. februar 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, vi kan spille. Hva er din PSN? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 PSN hans er Hamit47. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ja, vi kan spille. Hva er din PSN? Kommer på innen 10 min. Endret 13. februar 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hvorfor trakk du ddeg Latias? :O Orket ikke. Taper uansett, er ikke noe vits i å delta. Seriøst, hvor har jeg sagt at jeg trekker meg? =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå