Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wisbatov/Jgiggs 1 - 0 Hewitt/Lleyhewitt

Wisbatov/Jgiggs 5 - 1 Hewitt/Lleyhewitt

 

Følte jeg hadde rimelig grei kontroll banemessig hele veien og jeg skapte mest i begge kamper, men i den første kunne du fort tatt med deg seieren for du var vel igjennom med Torres x2 og Babel x1, dog blåste jeg en gigant sjanse med Milner.

 

Andre kamp taler statistikken for seg selv. 18 Skudd mot dine 2. 12 på mål mot dine 2 og en ballbesittelse på 63 % til meg. Takk for kampene Hewitt! :)

Hehe. Du har rett i første kamp, var bra frustrert på meg selv der når jeg greide å bomme på tre alene med keeper. >.< Men du fortjente allikevel seieren på bakgrunn av spillet, du var overlegen der. Jeg er ikke spesielt god i FIFA, og takler ikke å spille mot enkelte spillertyper, som deg. :p

 

Hamit47 2-1 lleyhewitt

lleyhewitt 2-1 Hamit47

 

Min første Supercup-seier. :D Fy faen jeg brant mye i disse to kampene også, skjønner det ikke... Men men, da har jeg gjort mitt i Supercupen hvert fall. :p Går aldri i verden videre så poeng er hvert fall sikra. ;)

Lenke til kommentar
Germaner123, siden vi ble disconnectet i 70. min, må vi simulere (sende pasninger) uten å score til det minuttet før vi fortsetter å spille (Jeg hadde ballen). Jeg aner ikke hva som skjedde, men jeg fikk hverken tap eller noe og jeg quitter ikke midt i et angrep for å si det sånn :\

Jeg ble koblet fra EAs servere,vet ikke hvorfor,men var det ikke 60 min?:s

Ok,vi kan vise skills til kvarandre:D

Endret av germaner123
Lenke til kommentar

Kordan får man sentret fortere.. Spemmer neste den forbanna X knappen og forsatt kan man neste sove middag og så opp før spillerene i det hele tatt har fått tenkt til å få ballen videre.. OG kordan får man folk på løp? Mine spillere står nesten og søver!

 

Men men, Steen vant fortjent berre kampene.. Å Forsvaret var jo som et miniputt spillere som i tillegg hadde null peilie på ka det å ta ballen og få sentret den vekk og ikkje inn i 16- meteren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...