Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå spilt mot Rufu87. Første kampen ble det 2-2. Dessverre var det ganske mye lagg, så fikk til lite spill. I andre kampen ble det 4-1 til Rufu87. Da var det litt lagg i perioder, men heldigvis ikke så mye som i den første kampen. Rufu var flink til å sette tre mål i første omgang, slik at han kunne countre resten av andre omgang. Jeg presset mye i andre omgang, men fikk ballen aldri i mål. Rufu, du hadde to nesten episke frispark i andre omgangen. Nesten litt trist at de begge gikk i tverra :p

Lenke til kommentar
Har nå spilt mot Rufu87. Første kampen ble det 2-2. Dessverre var det ganske mye lagg, så fikk til lite spill. I andre kampen ble det 4-1 til Rufu87. Da var det litt lagg i perioder, men heldigvis ikke så mye som i den første kampen. Rufu var flink til å sette tre mål i første omgang, slik at han kunne countre resten av andre omgang. Jeg presset mye i andre omgang, men fikk ballen aldri i mål. Rufu, du hadde to nesten episke frispark i andre omgangen. Nesten litt trist at de begge gikk i tverra :p

Hehe! De to frisparka irriterte meg litt ja, men men! Du satte jo et nydelig frisparkmål selv! :) Du pressa ekstremt hardt på slutten.. Var i perioder veldig redd for at du skulle få de måla du trengte. Takker hvertfall for to spennende kamper. Kunne like gjerne vært du som vant den siste.

 

Edit: Beklager dobbelpost.

Endret av Rufu87
Lenke til kommentar

Huff. Tidenes verste kamper fra min side.

 

7-0 ble det vel i første kampen, føler ikke resultatet reflekterer spillet.

8-2 ble resultatet i andre. Utrolig frustrerende kamp. Spillerne mine føltes som saltstøtter, de nektet å gå på løp selv om jeg nitrykket gå på løp knappen. Føltes som om de brukte hundre år på mottakene og at motstanderen bare trengte å trykke trekant så var han alene med keeper.

 

Beklager syting, men disse kampene var rett og slett over the top. Men grattis med seiern :p

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

hehe, joda. Føltes bare som om absolutt alt gikk på skinner for deg. Fikk med deg alt av baller fra duellene, ballen bare spratt magisk til dine spillere osv :p . På stillingen 2-0 eller 3-0 skiftet jeg til en mer offensiv taktikk og som gjorde at du nok fikk det lettere i angrep.

 

Men men, du har jo spilt litt mer enn meg så du er nok bedre. Merket det på cornerne dine, de var jævlig gode. :)

 

 

 

Hahahaha, jaja. Godt med litt oppvarming uansett. Jeg beklager, jeg må ha blingsa fullstendig.

 

 

Helt i orden. Tapte de jo uansett, så det er like greit :p

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Faktisk er cornerne helt random. Får aldri mål på vanlig sving, så da blir det en eller annen dobbeltcross (tapping) som tilfeldigvis dupper ned på en eller annen. :p

 

Merket også at du ofte mister ballen på tur oppover. Mye bakromsballer, noe som nok førte til mye balltap for deg og mange igangsettinger fra meg.

Lenke til kommentar
Faktisk er cornerne helt random. Får aldri mål på vanlig sving, så da blir det en eller annen dobbeltcross (tapping) som tilfeldigvis dupper ned på en eller annen. :p

 

Merket også at du ofte mister ballen på tur oppover. Mye bakromsballer, noe som nok førte til mye balltap for deg og mange igangsettinger fra meg.

 

 

 

Sliter med cornere selv, skjer aldri noe med mindre det er noe klabb og babb (veldig bra forklart) i feltet.

 

Fikk ikke til spillet i det hele tatt, så det ble vel mange desperate forsøk på å få ballen over midtbanen, funket jo det, men den kom rimelig kjapt tilbake igjen :p

Lenke til kommentar

Aunmar 2 - 2 Brann89

Brann89 0 - 4 Aunmar

 

Er det mulig å bli så forbanna elendig.. Men hadde eg kunne å få folk på løp skulle det gått betre.. GO forsvaret er helt elendig.. 4 - 0 tapet brukte eg defansivt, mn virket som et inkompitet forsvar som berre sto å så på ka som skjedde.. Men så byttet eg om til 4 - 3 - 3 formasjon som eg er vant med, å da gjekk det betre

Lenke til kommentar

aunmar 4-0 Brann89

aunmar 2-2 Brann89

 

Første kamp er grei, ingen ting å si på resultatet egentlig. Andre kamp er noe forbanna tull fra min side. Bommer på alt av sjanser, mens du scorer på to kontringer. Sykt irriterende. Etter mitt syn meget ufortjent resultat. Mer presisjon i angrepene ville det nok blitt litt annerledes. Begge målene dine kom som en kontring etter to supersjanser jeg bommet på. Men men.

 

Takk for kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...