Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sindre 2 - 1 Wisbatov

Sindre 4 - 0 Wisbatov

 

Første kampen var jevnspilt fra der jeg satt. Sindre hadde de første 30 minuttene før jeg fikk til noe, jeg tok mer over i andre omgang, men kampen var jevn. 2 - 1 målet kom på en flott cornervariant i 82. minutt som var utrolig bittert.

 

Andre kamp var en katastrofe. Det begynte med en stor sjanse til meg, men bommer alene mot keeper med Bent. Terry selvmål, før det bli frispark utenfor 16. (som vi alle vet er 95 % sjanse for mål) og det endte i 2 - 0, ultra offensiv herfra fører til et Ronaldo gjennombrudd der keeper feller han. Sindre setter nådeløst 3 - 0 inn og det hele avsluttes med et nytt frispark og fastsetter resultatet til 4 - 0.

Lenke til kommentar

Da er jeg og Wis ferdig.

Først kamp er ganske jevn, er best i første omgang og scorer på et lavt innlegg. I andre omgang styrer Wis det meste så scorer han midtveis. På slutten putter jeg og vinner 2-1.

 

I kamp nr. 2 starter det ganske jevnt, men etter at Terry putter ballen i eget mål så kan man vel si at jeg kontrollerer kampen der ifra. Scorer senere et frisparkmål med Alonso der ballen går i tverrligger, ryggen til keeper og inn. Senere putter Ronaldo et på frispark hvor keeperen sov litt, og det siste målet kom på straffe. Ble felt da jeg prøvde å finte meg forbi. 4-0 til slutt.

Må ha vært et surt tap Wis, var jo egentlig ganske heldig på alle målene spesielt de 2 første ^^

Takk for kampen ;)

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Okei. Har invitert.

 

EDIT: I kamp igjen nå? Irriterende at du ikke kan forholde deg til å spille mot en person av gangen.

 

 

 

Beklager. Var i kamp med Brann89, men mista internettet. Når jeg fikk igjen nettet hadde jeg fått invite fra han igjen så jeg fullførte den kampen. Er klar for kamp nå om du er med :)

 

Alt-Ctrl 1 - 0 Brann1989

 

 

Grei kamp, jevnt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...