Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry Gruppe B, har hatt problemer med nettet siden rundt 16-17 i dag:/ Fungerer fint på PC-en, men av en eller annen grunn får jeg bare feilmelding når jeg skal logge på PSN. Har skjedd noen ganger før og det pleier å gå fort over i løpet av noen timer, så jeg bør være klar til noen kamper i morgen hvis noen kan, kanskje er jeg heldig og alt fungerer snart også. :)

Lenke til kommentar
Haha. Utrolig at keeperen din ikke ble utvist Latias. Hadde gult kort og feller en som er på vei alene igjennom :p

 

Merket det ble mye frustrasjon etterhvert, know the feeling.

Siden du hadde scoret på to av to frispark, ville jeg egentlig teste hvor god du var på frispark. Ronaldo er syk, men du har noen fine frispark på lager. :D

Lenke til kommentar

Jeg er klar til å spille mot gruppe C nå.

 

Kommende uka blir det begrenset online aktivitet på meg pga. mangel på PC, men prøv gjerne å huk meg på PSN. Jeg er klar any time gitt at jeg faktisk ikke spiller mot noen andre i turneringen akkurat da.

 

Netcom trådløs internettløsning på landet er så som så..

Lenke til kommentar
Hva med å ha brukernavn på tabellen? Du bruker jo brukernavn på Hall of Fame også da. :p

Er klar over at jeg bruker brukernavn på Hall of Fame. Jeg bruker egentlig litt av hvert, alt etter hva som passer meg :p Det har egentlig litt å si hvem personen er, og om de har vært med en stund. Jeg skrive for eksempel alltid tc47 i stedet for trust47, Sindre i stedet for z1ndr3, Kriss i stedet for Kriss_94. Det er nok av eksempler. Ser nå at jeg har skrevet Jgiggs i stedet for Wisbatov, pleier å gjøre omvendt. Uansett, det blir litt forskjellig, men jeg pleier aldri å blande navnet til nye brukere ettersom jeg ikke har kontroll på dem :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...