Howard Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Creative og Blizzard forener krefter og lanserer to hodesett spesielt rettet mot World of Warcraft-spillere. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 De fleste wow spillere spiller uten lyd. GG Lenke til kommentar
Howard Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Aha, interessant. I så fall ligger nok noen i utviklingsavdelingen til Creative tynt an! Men det er vel noen millioner WoW-brukere, så dersom bare 1/5 av disse spiller med lyd, blir det likevel en ganske stor målgruppe. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 De fleste wow-spillere spiller kanskje uten lyd, men mange spillere hører gjerne på musikk, og/eller er på TS/VT mens de spiller. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 De fleste wow-spillere spiller kanskje uten lyd, men mange spillere hører gjerne på musikk, og/eller er på TS/VT mens de spiller. Da ser jeg ikke noe mer grunn til å gidde å kjøpe dette headsettet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 De som spiller litt "seriøst" trenger absolutt både lyd og mic, til å ta i mot og gi kommandoer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Får ikke mye til samarbeid om du ikke sitter med lyd + mic, hvordan ellers skal du få kommunisert med andre? Skriver i chatten? Som om det på noen måte fungerer i kampens hete.. Men 1'200kr for utgaven med kabel? Enten har dette veldig bra kvalitet, ellers så må det være latterlig overpriset? Dette er vell et USB-headsett med integrert lydkort og alt mulig pakk dette da? Hva med de av oss som sitter med godt lydkort (selv sitter jeg på Asus Xonar HDAV1.3) og ikke trenger en dobling av prisen på grunn av integrert lydkort? Sitter fremdeles på mitt Sennheiser PC 350 og er godt fornøyd med det, har enda til gode å se noe bedre kommet i samme prisklasse, verken dette eller Logitech G35 eller andre ser ut til å klare å levere noe bedre så. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Så harry headset. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 De fleste wow spillere spiller uten lyd.GG Eh, hva? Hvor tar du dette fra? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Var litt fristet helt til jeg så prisen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Synes egentlig de var ganske kule helt til jeg så runene på siden og at det stod World of Warcraft på bøylen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 er fornøyd med mitt creative fatal1ty. Tror dette er like konge som det jeg har. Vi som spiller wow har ikke ingame sound på... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Vi? Så du snakker for alle 12mill? Og siden "vi" ikke har in game sound på så trenger man ikke headset? Lenke til kommentar
offen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Det går kun ann å bruke det til lyder i spillet, alle andre lyder fra musikkspillere og operativsystem vil ikke kunne høres. (sarcasm) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg mente at vi bruker headsett i vent o.l. men når det kommer til lyden på wow bruker vi ikke den. Vanligvis ihvertfall... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Skal si du slår mange personer under en kam her nå? Det er mange millioner som spiller World of Warcraft, og du kan uttale deg om at flertallet ikke har på in-game lyd? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 hehe merklige konkulsjoner på gang ja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg sier at normalt sett sitter ikke en person med lyd på wow samtidig som han har på musikk. Heller ikke når han har i gang vent etc. Dere må lese det jeg skriver som helhet og ikke som en kompakt enhet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg sier at normalt sett sitter ikke en person med lyd på wow samtidig som han har på musikk. Heller ikke når han har i gang vent etc. Dere må lese det jeg skriver som helhet og ikke som en kompakt enhet. Og du er selvfølgelig representativ for normalen i en gruppe med 12 millioner mennesker? Veldig dyrt headset. Er det feil å påstå at creative i dag kanskje er mer kjent for x-fi enn soundblaster? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Veldig dyrt ja, hva er det som gjør headsettet så dyrt? Er det rett og slett på grunn av integrert lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg