DarrenShan Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hallo, skal lage en presentasjon på skolen om 2 Verdenskrig, og vi skal bruke powerpoint. jeg synes powerpoint har veldig få muligheter for å illustrere slikt som kart og slikt, og derfor vil jeg bruke et annet program. målet er å si minst mulig under presentasjonen, men vise istedenfor. jeg ser etter et enkelt presentasjonsprogram som kan vi i 3d der jeg kan importere vanlige jpeg bilder og gjøre den til 3d. jeg tror jeg kommer til å vise litt hvor de forskjellige slagene foregår i sanntid, jeg skal altså ha en tidslinje i bakgrunnen. jeg vil ha et program som kan vise bevegelige fly fly rundt på kartet, for jeg skal beskrive en enkelt person og følge ham under krigen. jeg har sett på programmet dryfork, men noen som har et annet program? det bør være enkelt, for jeg har ikke så lang tid til å lære meg å lage avansert og tung grafikk. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har du en mac tilgjengelig, så prøv Keynote. Fungerer som PowerPoint, men har mye finere effekter, deriblant 3D-effekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå