Gjest Guest_HC_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har hørt at noen har sagt at gutter ikke kan få kyssesyken, eller at de ikke får det like lett , er det sant ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Stemmer. Dette gjelder bare tøffe gutter. Tøffe gutter kysser ikke. Det er selvsagt sprøyt. Gutter får også kyssesyke. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gutter med svært stygge tilfeller av munnherpes har svært lave odds for å få kyssesyken. Det er ingen som helt vet sammenhengen i dette, men det spekuleres i at munnherpes forårsaker produksjon av et helt spesielt antistoff i kroppen som bekjemper viruset. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En (gutt) i klassen min fikk det..så ja. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Selvfølgelig kan gutter få kyssesyken. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har hatt kyssesyken, og jeg er gutt... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har hatt kyssesyken, og jeg er gutt... Ikke en tøff gutt tydeligvis. =) Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde kyssesyken "noe så innihelvete". Kjenner flust med gutter som har hatt det også. Men de andre jeg kjente fikk det ikke så "hardt" som meg, om kjønn har noe å si er jeg 99% sikker på det ikke gjør Men hvem vet, kanskje jeg bare er pinglete av meg (: Lenke til kommentar
o0 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har hatt kyssesyken, og jeg er gutt... Ikke en tøff gutt tydeligvis. =) jeg fikk det fordi jeg tutet whiskey fra samme flaske som 3 undertøysmodeller mens vi jaktet mammut med bare hendene og hoppet i fallskjerm, så jo jeg er drittøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå