Gå til innhold

Hva skal man gjøre nå ?

donotso

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 26 år gammel mann, som har fagbrev murer og teknisk fagskole utdannelse bygg og anlegg.

Jeg fullføte skolen i 2008 med gode karakterer. Har kanskje sendt over 200 jobbsøknader og sliter med å lykkes. har vært på et jobb intervju, og dette var for i begynnelsen av November har ikke hørt noe siden.

Jeg skriver ikke dette innlegget her for at dere skal synes synd på meg, men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre nå, Jeg har ikke lyst til å ta opp ny studielån for å bli noe annet, jeg bestemte meg for å begynne på teknikkern for å bli noe mer enn en vanlig murer. Jeg hadde mine visjoner og ambisjoner, men for hverdag som går så blir de mer og mer borte.

Det er utrolig kjedelig å være arbeidsledig over lengre perioder å ikke ha nok penger til å gjøre ting er på trynet. Jeg har søkt på lagerjobber har tatt trøckførerkurs, tatt førerkort, hvert på flere intervjuer med Vikarbyråer, men blitt ignorert.

Er det virkelig så ille ?

Jeg er ikke født og oppvokst her, men har bodd her siden 1995 har utenlansk navn, mange av mine bekjenter sier at jeg burde vurdere å bytte navn. det kommer ikke på tale, man skal ikke måtte bytte navn for å kunne bevise at man er god nok for en stilling. Det blir ikke bedre med å se på nyhetene, lese aviser og ser store oversikter om at mange tusen i bygg skal miste jobben i 2010.

Jeg har ikke mistet håpet jeg fortsetter å søker, jeg vil nesten si at jeg har blitt en profesjonel arbeidssøker og det suger.

Første gang jeg var på et vikarbyrå (Adecco bygg) ble jeg møtt av en polsk saksbehandler som snakket dårlig norsk, og hun rett og slett spørte hva gjør du her.....?

Hva skal man egentlig gjøre når mann er drittlei av å sitte hjemme å søke jobber, har prøvd det meste, men ikke lykkes ?

takk for at dere tok dere tid til å lese og kanskje svare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...