Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Bærebar Gaming PC. Værsåsnill? :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal da ha meg en ny laptop.

Har et budsjett på rundt 10,000.

Kommer til å brukes til:

Average Spill ( WoW, COD MW2, Global Agenda, Warhammer )

Har ikke krav til å kjøre ALT på max , med 40 fps, men hadde vært greit om det hadde vært 30+ fps på medium, iallefall. Har ingen krav til strøm sparing etc, eller foretrukket merke.

Noen som har noen forslag, hint, tips, etc?

Kommer det noen nye PC`r på markeddet snart, som slår de som er her atm? ( Tenker Ytelse+pris= profit )

Takk

Håkon G-.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver ikke noe om skjermstørrelsen, men iom at hovedformålet er spill vil jeg annta at det ligger i rekkevidden 15"-17". Jeg vil anbefale å ta en titt på mulitcoms pcer. Fordelen med disse er at du kan spesifisere det aller meste selv, slik at om du ønsker SSD, bedre skjerm, bedre prossessor, mer minne etc, kan du velge dette selv.

Et lite stykke under budsjettet ditt finner du ASUS X77JA/N61JA (så godt som like spesifikasjoner, med unntak av skjerm og HD), samt Acer 7740/5740. Disse ligger omkring 8000, og har gode nok spesifikasjoner til å gjøre det du ønsker. Etter det jeg har sett er nok disse blandt tilbudene som gir deg mest for pengene for tiden, men har ikke sett så mye på tilbudene over 8000, så kan godt være du finner en pc som passer deg enda bedre, litt nærmere budsjettaket ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...