Gå til innhold

Lever fortsatt LOTRO?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt spillet i ca. 3 år, men har ikke betalt og spilt det før nå. Ganske hekta og vil fortsette å betale. Er dette spillet fortsatt noe? Er det mange som spiller daglig?

Åjada, lever i beste velgående. Ingen innskrenking i antallet servere eller dalende tilhengerskare. Hver gang det kommer ut noe nytt som WAR eller STO forsvinner det en del spillere en måneds tid, men de fleste kommer tilbake, og stadig nye strømmer til. Sant å si virker det på meg som om serveren jeg er på er mer aktiv nå enn i starten.

Spiller selv bortimot daglig, og regner med å fortsette å være aktiv. 2 gode ekspansjoner i form av Moria + Lothlorien og Mirkwood har gjort sitt til å holde interessen oppe, selv om det som driver meg mest er det koselige, avslappede atmosfæren og det godemiljøet blandt spillerne er det som skiller LOTRO fra alt annet (etter min mening da). Uansett er dette en verden jeg elsker i likhet med svært mange andre, så vi kommer nok til å returnere hver gang et nytt område åpner for å se det med egne øyne. Dermed blir det mer LOTRO på mange uansett om de velger å gå over til andre MMOs noen måneder.

For tida blir det mye STO (Star Trek Online), men det er bare fordi det er nytt. LOTRO fenger adskillig mer, og har ikke samme preget av gjentagelse som STO. Story books i bunnen av LOTRO gir også mening, noe som mangler både i STO og de fleste andre MMOs som er grind basert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...