abene Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Google har nå utvidet sin Gmail slik at flere sosiale tjenester blir en integrert del av denne. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ser ut til at alle mail-tjenester blir sosiale... Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, huff. Nå blir man vel invadert av dette tvitter tvatter-vaset på Gmail også.. Er vel på tide å gå på utkikk etter en ny eposttjeneste. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, huff. Nå blir man vel invadert av dette tvitter tvatter-vaset på Gmail også.. Er vel på tide å gå på utkikk etter en ny eposttjeneste. Eller bare la være å aktivere tjenesten.... Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ser ikke helt hva jeg skal bruke dette til, vært bedre om de bare kunne fixet GUIet på gmail istedet for å adde tåpelige gimmic tull. Lenke til kommentar
Odinist Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fra bunnen av hovedsiden kan Buzz lett deaktiveres. Jeg anbefaler å prøve Google Redesigned, som gir GMail et fint utseende. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) ra bunnen av hovedsiden kan Buzz lett deaktiveres.Forandrer det ikke bare utseende i gmail Introvert? Innstillingen er under "Gmail-visning:" Sorry, jeg skulle ha sitert det jeg kommenterte. Endret 10. februar 2010 av mandela Lenke til kommentar
Odinist Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Google Redesigned er et tillegg jeg bruker til Firefox. Det er stabilt og oppdateres jevnlig. Google Redesigned Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er da ikke med måte på hvor sosiale man skal være i dag, da? Mulig bare det er den seige romsdalingen i meg som tyter frem her, men jeg skjønner ikke hvorfor absolutt alt skal integreres i sosiale nettverk? Innen jeg bygger hus regner jeg med at samtlige speil som selges har innebygget Facebook, Twitter bladibla-apps med ansiktsgjenkjenning, slik at når jeg står og høvler over trynet mitt om morran oppdateres dette direkte på alle sosiale medier uten at jeg trenger å gjøre noe. Hvorfor har folk så mye på hjertet for tiden? Sosiale medier forringer kvaliteten av internett. (Merk: Jeg er ikke en notorisk anti-sosiale-medier-fyr, og har konto både her og der, men jeg har ikke noe særlig behov for å måtte ha facebook på absolutt alt, ihvertfall ikke i mail-klienten!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå